AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #1 Skrevet 23. mai 2021 Jeg hadde en SA i mars og vi bestemte jo oss for å prøve igjen. Jeg fikk menstruasjon igjen i slutten av april (ca 5 uker etter SA), men den varte i 1 dag bare. Er det normalt? Så for ca en uke siden når jeg normalt sett har eggløsning (har ca 14 dager etter mens) så kom det en dag med brunlig utflod. Noen som har opplevd dette etter SA? Utrolig rart å ha mens bare 1 dag da jeg pleier å ha i 3-5 dager. Og heller aldri opplevd brunt ved eggløsning (som jeg tror jeg hadde). Har jo hørt man kan få festeblødning. Eller kan det bare være at det er hormonell kluss? Anonymkode: fbc5a...a9c
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #2 Skrevet 23. mai 2021 Har du testet da??? Jeg ble gravid på første syklus etter en sa. Blødde 4 dager da jeg mistet, og fikk el ca 2 uker etter, og da ble jeg gravid igjen. Altså ingen blødning etter sa'en. Anonymkode: 44ec4...6f2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du testet da??? Jeg ble gravid på første syklus etter en sa. Blødde 4 dager da jeg mistet, og fikk el ca 2 uker etter, og da ble jeg gravid igjen. Altså ingen blødning etter sa'en. Anonymkode: 44ec4...6f2 Nei men tenker å gjøre det hvis ikke mensen kommer nå til uka. Mannen jobber på sjøen så fikk ikke prøvd igjen før starten på mai. jeg blødde nesten 14 dager etter SA. Anonymkode: fbc5a...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå