Gå til innhold

FF, hyppighet og eksklusivitet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere menn: Hvor ofte må en ff kunne møtes for at du sier ja til eksklusivitet? 

Anonymkode: 57b5f...8cb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg puler bare en av gangen, så spør du meg så er vi eksklusive fra første knull og til det er "slutt".

Anonymkode: 4b1ec...d1f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg puler bare en av gangen, så spør du meg så er vi eksklusive fra første knull og til det er "slutt".

Ditto.

Anonymkode: 82732...2b7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Poenget med ff er nettopp at det ikke er eksklusivitet. Det er noe gøy og midlertidig. Jeg ligger ikke nødvendigvis med flere samtidig, for møter jeg noen interessante så setter jeg lett en ff på pause til jeg har funnet ut om denne andre personen er noe å satse på. Er den ikke det så fortsetter ff som før, nettopp fordi det ikke er et opplegg hvor en møtes fast og alt for ofte - slik at det ikke er noe problem å date mellom om det dukker opp noen. 

Anonymkode: e2941...32d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ff er jo bare "ventesex" til en treffer noen bra.

Anonymkode: 9d52c...2e4

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg spør med en gang. Viktig å være trygg mtp sykdom. Det er rart mange synes man ikke er eksklusiv når man har ff, men må være det når man har kjæreste. Hvorfor skal man gi flere fordeler til en man har sex med, men begrense livet til en man elsker. Det er ulogisk, dobbeltmoralsk og baserer seg bare på egen egoisme. Det er mer naturlig å gi friplass til en man elsker og stoler på. 

Endret av Majer
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvis ff bare kan møtes 1 gang i uken, vil det være nok liksom?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ditto.

Anonymkode: 82732...2b7

Skrevet

Jeg tror de fleste slike relasjoner handler om å ha noen å ha sex med frem til en finner noen en mener er verdt å satse på og bli eksklusiv med, og sånn sett høres eksklusivitet i en slik relasjon litt rart ut. Gitt at de som inngår i en slik relasjon gjerne er på jakt etter noen andre tror jeg ikke jeg ville stolt på at relasjonen var særlig eksklusiv, og tatt forholdsregler deretter. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, herzeleid said:

Jeg tror de fleste slike relasjoner handler om å ha noen å ha sex med frem til en finner noen en mener er verdt å satse på og bli eksklusiv med, og sånn sett høres eksklusivitet i en slik relasjon litt rart ut. Gitt at de som inngår i en slik relasjon gjerne er på jakt etter noen andre tror jeg ikke jeg ville stolt på at relasjonen var særlig eksklusiv, og tatt forholdsregler deretter. 

Enig med deg. Hatt noen ff’s og ikke tale om at jeg er eksklusiv, det forventer jeg heller ikke i retur. Når mannen har begynt å si at han ikke vil vi skal treffe andre har jeg merket at han har fått følelser, og at det er grunnen. Da er det en glidende overgang til noe seriøst, så kommer drama og oppbrutte vennskap. 

Anonymkode: 42819...919

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (På 24.5.2021 den 13.07):

Jeg spør med en gang. Viktig å være trygg mtp sykdom. Det er rart mange synes man ikke er eksklusiv når man har ff, men må være det når man har kjæreste. Hvorfor skal man gi flere fordeler til en man har sex med, men begrense livet til en man elsker. Det er ulogisk, dobbeltmoralsk og baserer seg bare på egen egoisme. Det er mer naturlig å gi friplass til en man elsker og stoler på. 

Kondomer er en fin ting. Kan avtale kondomfri eksklusivitet med en partner, men skal man være helt eksklusiv kan man like gjerne blir kjærester. 

Anonymkode: 1ebc9...eeb

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 24.5.2021 den 13.16):

Er du seriøs nå?

1 gang i uken er alt for mye for meg ihvertfall! Er ikke poenget med ff "garantert sex og kos, samtidig som du kan konsentrere deg 100% opp om ditt eget liv?

Mulig jeg har misforstått, jeg elsker sex, har vært ufrivillig singel i mange år, og forsøkt flere ganger med ff, men funker ikke for meg så lenge jeg ikke er betatt, og er jeg det, + har god sex=forelsket/hekt, så funker ikke for meg. 

Om jeg skulle hatt en ff ser jeg for meg et par ganger i mnd, heller være sammen en helg av gangen/et par dager

Endret av Menchit
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kondomer er en fin ting. Kan avtale kondomfri eksklusivitet med en partner, men skal man være helt eksklusiv kan man like gjerne blir kjærester. 

Anonymkode: 1ebc9...eeb

Man kan snu på argumentet og mene at skal man ligge med flere er det greit å ha en fast kjæreste i tillegg. Kondom er ikke nok. 

AnonymBruker
Skrevet

Treffer min 1-3 ganger i mnd. Startet med dating - men han var ikke klar for noe seriøst. Jeg vil heller ikke rushe inn i noe. Har utrolig bra sex så nå møtes vi innimellom for det så får vi se! Men blir ikke liggende og kose eller overnatter hos hverandre. Sex, roting, prating og fliring. Friends with benefits. Funker bra! Får se hvor lenge det varer, kommer jo til å trekke meg unna om en av oss får følelser og den andre ikke eller om en av oss er klar for noe seriøst. Og finner jeg ut at han ligger med andre stikker jeg, det gidder jeg ikke 😅 K28

Anonymkode: 4f8f1...005

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...