AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #21 Skrevet 25. mai 2021 Million skrev (1 time siden): Jeg er vokst opp med vegg-til-vegg-teppe i stuen hjemme, og fikk nok av det da. Kunne aldri tenkt meg en sånn støv-og skittbombe på gulvene selv, nå i dag! (selv om det er mykt og lunt å gå på) Uansett hvor mye du støvsuger noe sånt, får du aldri opp alt. Det vil samle seg masse skittpartikler og støv i det, uansett. Jeg forstår ikke hvordan folk i England f.eks. fremdeles i dag kan være så glade i å legge vegg-til-vegg-tepper i hjemmene sine. Der bruker de det jo ofte. Eller de har det liggende fra gammelt av og har aldri tenkt på å fjerne det. På tv har jeg til og med sett baderom (!) med vegg-til-vegg teppe i England! Helt hårreisende. Kan bekrefte at vegg til vegg-teppe er helt vanlig på bad i England. Jeg studerte der for to år siden, og alle bad jeg var innom hadde teppe. Etter en dusj var gulvet vått i en evighet, og man fikk ikke tørket det opp før det tørket av seg selv 😳 Anonymkode: 659fe...b02
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #22 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nope, det er verken fotsvette eller hudolje på den eller andre greier, jeg er så opptatt av å ha det det rent, at du aner ikke. Så gå å ta deg en bolle du. Du liker ikke veggtilvegg teppe, jeg liker og trives med det, ferdig med det. 🤓 Anonymkode: e8f97...345 Du vil få deg en stor overraskelse den gangen du velger å vaske teppet ditt. Anonymkode: 659fe...b02 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #23 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du vil få deg en stor overraskelse den gangen du velger å vaske teppet ditt. Anonymkode: 659fe...b02 Ja Husker selv hvordan skiftevannet i tepperensmaskinen var sort (!) samme hvor mange ganger jeg gikk over teppegulvet Anonymkode: c8720...bd5
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #24 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kan bekrefte at vegg til vegg-teppe er helt vanlig på bad i England. Jeg studerte der for to år siden, og alle bad jeg var innom hadde teppe. Etter en dusj var gulvet vått i en evighet, og man fikk ikke tørket det opp før det tørket av seg selv 😳 Anonymkode: 659fe...b02 Det er så nasty!! Tenk de bakteriebombene de teppene der er! En grunn til at det enda er mye av det, er pga lyddempingen. En kompis i London har vegg-til-vegg i mesteparte av huset. Og han går barbeint både inne og ut mesteparten av vår og sommer. Jeg går ikke inn i boligen hans lengre. Anonymkode: c0e7d...1ca
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #25 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er ikke skummelt, bare jævlig ekkelt. Ville du ha gått med sokker du aldri vasket eller gulv som bare ble støvsugd? Det er jo uhygienisk. Men så klart, ikke alle er opptatt av å ha det rent. Det er ikke «bare» å fjerne et vegg til vegg-teppe. Det er dyrere å fjerne enn å legge det på. Anonymkode: 659fe...b02 For normalt renslige mennesker er det ikke ekkelt med teppe på et soverom. Jeg har fjernet vegg-til-vegge-teppe selv, det var gratis og ikke innviklet i det hele tatt. Det koster å kjøre det bort, men det koster å kjøre bort alt man vil kaste. Anonymkode: 5f4a8...4d6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå