Gå til innhold

Ser så utslitt ut! Trenger en behandling som hjelper. Tips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært gjennom et grusomt samlivsbrudd, samt mistet en forelder siste året og jeg ser så utrolig dratt og sliten ut i ansiktet. Flere rynker og gusten hus og veldig blå under øynene. 

Er ikke superfan av botox men har hørt om noe som heter baby botox...og noe sånn gullbehandling eller noe. Husker ikke. Jeg trenger noe som hjelper meg! Og jeg er villig til å betale opp til 3000. Noen tips til meg?

PS. Har allerede prøvd dernatude. Ikke verdt pengene!!!ingen forskjell å se. 

Anonymkode: 18b9c...836

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skinbooster!

Anonymkode: 1337c...ed3

AnonymBruker
Skrevet

Mye vann og masse søvn.

(og visstnok et lite lass med rosiner som legges i vann på kvelden, som du drikker (spiser) hver morgen)😊

Anonymkode: aa6fc...a36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser bedre ut om jeg tar en syremaske hjemme. Det demper de små rynkene som kanskje kommer av tørr og gusten hud. 

Men jeg anbefaler Botox. Jeg tok det hos en veldig dyktig en og er utrolig fornøyd. Jeg beholdt mimikken men den ble litt mindre voldsom. Jeg fikk mindre hodepine etter. Ingen kunne se endringer men det så ut som jeg sov bedre ☺️

Og som alt, pass på mat og drikke, få litt farge i kinnene og smil. Det er ikke en ting er smil ikke hjelper for.

Anonymkode: c1de4...7c7

Skrevet

Tren, sov, drikk vatn og skaff deg ein god highlighter! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg ser bedre ut om jeg tar en syremaske hjemme. Det demper de små rynkene som kanskje kommer av tørr og gusten hud. 

Men jeg anbefaler Botox. Jeg tok det hos en veldig dyktig en og er utrolig fornøyd. Jeg beholdt mimikken men den ble litt mindre voldsom. Jeg fikk mindre hodepine etter. Ingen kunne se endringer men det så ut som jeg sov bedre ☺️

Og som alt, pass på mat og drikke, få litt farge i kinnene og smil. Det er ikke en ting er smil ikke hjelper for.

Hvilken syremaske bruker du? ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Filler 🤩

Anonymkode: 5344b...34a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Skinbooster!

Anonymkode: 1337c...ed3

Hva slags....eller heter behandlingen det? Hjelper det altså`?

Bingeline skrev (15 timer siden):

Tren, sov, drikk vatn og skaff deg ein god highlighter! 

Tips til en god highlighter? jeg er 42 og kan ikke ha en med mye glitter, men en som er subtil....Vil gjerne ha tips til en :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har dermalogica sine syremasker, som skal brukes som en kur over flere dager...syns bare det er litt pes å styre med det. Men skjønner hva du sier. Botox....njei, jeg vet ikke jeg. Ønsker ikke å få spørsmål om jeg har tatt botox altså.....da vil jeg helst kunne si nei. Enig i at farge i huden, selvbruning og smil er bra....og mye vann. Men jeg trenger mer enn det....! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mye vann og masse søvn.

(og visstnok et lite lass med rosiner som legges i vann på kvelden, som du drikker (spiser) hver morgen)😊

Anonymkode: aa6fc...a36

oooh, det hørtes ikke akkurat snadder ut...yuk...men takk for tipset. Vet vann og søvn er fornuftig ;)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tips til en god highlighter? jeg er 42 og kan ikke ha en med mye glitter, men en som er subtil....Vil gjerne ha tips til en :)

Strobe cream fra mac:)

Anonymkode: a97aa...4de

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

YSL sin Touche Eclat er ein klassikar som funkar for dei fleste. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
laperla skrev (11 timer siden):

Hvilken syremaske bruker du? ☺️

Dermalogica. Men kjøpte det av hudpleier etter behandling. Anbefaler å gå til en profesjonell og få produkter til din hud.

Ingen har stilt spørsmål om jeg tok Botox :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gått til hudpleier og tatt en god rens og fått tilpasset produkter. Jeg ble kvitt mye smuss og kunne vedlikeholde selv etterpå.

Ellers - drikk mye vann, bruk solkrem, kanskje en bb cream og fiks øyebryn og ha mascara :) små ting kan gjøre mye. Sørg for å gå i klær du er komfortabel og føler deg bra i.

Anonymkode: a214e...35e

Skrevet
Bingeline skrev (2 timer siden):

YSL sin Touche Eclat er ein klassikar som funkar for dei fleste. 

Signerer denne! Perfekt til å lysne litt i øyekroken/under øynene. 

Gjest Fnuggolina
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

For 3000 kr får du veldig lite og særs midlertidig hjelp av fillers/botox.

Det er ikke en permanent behandling.

Av erfaring (jeg har vært helvetesdårlig lenge og det var synlig) - så hjelper det å tenke hudpleie som gir glød, rens og mild peeling. 

Ta en tur inn på Skincity, der er det masse fint av god kvalitet. 

Og litt naturlig juksetan i form av tandrops i ansiktet i ny og ne :)

Jeg er 40, er fornøyd med syrepeeling hjemme (liker Paulas Choice - men også Emma S sin enzympeel).

Fuktserum og/eller noen dråper hudolje i en nøytral krem (faktisk er Lyko sin hudolje billig og god - foretrekker Paulas Choice sin). 

Ellers liker jeg veldig godt alle sminkeproduktene jeg har testet fra Make The Make, og jeg har prøvd det meste. Spesielt primeren med solfilter, blushsettet og den krukka med highlighter. 

Mange liker tandropsene til Glød, men jeg vil helst ikke støtte bedriften Sophie Elise AS- så gikk for tandrops på Skincity. Jeg er blek, og disse er veldig naturlige på meg. 

Hudpleie og produktanbefaling har jeg til gode å bli fornøyd med, de velger kun blandt egen produktserie.

Lyko og Skincity har langt mer utvalg - og har selvtester/råd.

YSL touche eclat hjalp ikke meg i perioden med grusom søvnmangel - måtte ha MAC pro longwear. Nå bruker jeg bare NYX - billig og grei. 

Det viktigste er å rense huden 2 ganger daglig - og få nok fukt og fett + solfaktor. 

Endret av Fnuggolina
Skrevet

Jeg er 39 år. Begynte med The Ordinary i fjor, ser merkbar forskjell. Retinol på kvelden og c vitamin serum på morgenen. Gull verdt. Pluss på starten brukte jeg syra fra Ordinary 1 gang i uka. Men det er ikke noe behov for lengre. Anbefales på det sterkeste

AnonymBruker
Skrevet

Takk igjen for alle tips. Skal sjekke ut det ene og det andre! Men mulig jeg må gå til bruk av filler for jeg har noen sånne striper fra munnviken og nedover som jeg vil ha bort. Ser stram og sur ut uten at jeg er det... 

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Takk igjen for alle tips. Skal sjekke ut det ene og det andre! Men mulig jeg må gå til bruk av filler for jeg har noen sånne striper fra munnviken og nedover som jeg vil ha bort. Ser stram og sur ut uten at jeg er det... 

Ts

Da er nok fillers veien å gå. Men det er litt kostbart da men jeg syntes det er verst det hvis det fungerer. Jeg skal den behandlingen imorgen for første gang. Gru gleder meg 😬

Anonymkode: dbf1c...e9f

Gjest Fnuggolina
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.5.2021 den 21.11):

Ts

Det kan gjøres, men budsjett på 3000 er alt for lavt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...