AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #1 Skrevet 23. mai 2021 Jeg er nylig blitt separert fra mannen og for under en uke siden mistet jeg ett barn (spontanabort sent i svangerskapet). Barnet vårt har bursdag om 5 dager. Han blir 3 år, skal jeg droppe det? Eller ferie? Jeg er utslitt og har egentlig ikke lyst. Men synes barnet mitt fortjener å bli feiret, dette er ikke hans feil. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 9520c...dcc
Flamme Skrevet 23. mai 2021 #2 Skrevet 23. mai 2021 Hadde feiret bursdagen til barnet mitt, selvfølgelig. 10
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3 Skrevet 23. mai 2021 En på tre år krever svært lite feiring. Ballonger, gaver og kanskje kake/ is. Keep it simple. Anonymkode: 70ead...520 20
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #4 Skrevet 23. mai 2021 Så trist. Det er en tung tid du er i nå. Mange klemmer til deg ❤️ Jeg ville laget til bursdag til barnet ditt. Du trenger ikke slite deg helt ut, men jeg tror du vil føle deg bedre etter feiringen. Du kommer til å angre hvis du ikke gjør det. Tror jeg. Anonymkode: 6ec74...204 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #5 Skrevet 23. mai 2021 Ville feiret ungen. Anonymkode: 3eacd...56a
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #6 Skrevet 23. mai 2021 Ingenting av dette er ungen sin feil. Selvfølgelig skal bursdagen feires. Anonymkode: f6c62...69e 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #7 Skrevet 23. mai 2021 Det er viktig for den videre prosessen at ikke 3åringen sin bursdag blir en sørgedag. Det unngår du ved å markere dagen. Har med egne forventninger å gjøre hvorvidt man greier å senke kravene. Noen pølser og litt muffins, så er du i mål Anonymkode: 66bb3...24d 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #8 Skrevet 23. mai 2021 Kan du få noen til å hjelpe deg da? Barnefar, din egen mor eller kanskje søster? En treåring trenger jo ingen barnebursdag, kun familiebursdag. Alle i din nærmeste familie skjønner vel at du har det kjempetøft nå, når du går gjennom samlivsbrudd. Anonymkode: f6b63...592 4
PM75 Skrevet 23. mai 2021 #9 Skrevet 23. mai 2021 Signerer de over. En 3-åring krever ikke mye av en feiring. Og kanskje barnets glede over feiringen kan gi deg glede også 😊 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #10 Skrevet 23. mai 2021 ... Og for ikke å snakke om spontanabort sent i svangerskapet. Da regner jeg jo med at flere enn du sørger, f eks dine egne foreldre og dine egne søsken? Prøv å holde sammen og å lage en hyggelig bursdag for treåringen sammen? Anonymkode: f6b63...592 2
Luckiness Skrevet 23. mai 2021 #11 Skrevet 23. mai 2021 Ville selvsagt holdt bursdag. Inviter med klokkeslett. Feks «ønsker å invitere dere til feiring av x. Besøket blir x-dag og er fra kl. 17-19. Da begrenser du besøket litt. Så det ikke varer for lenge siden du sikkert er sliten. Server helt enkel mat. Kun kake, is, brus og kaffe. Evt hotdog eller bestille pizza om du føler for varmtmat. Blås opp noen ballonger, ta ut flagget… Mer enn dette krever ikke en treåring. Men kjent for barnet å bli feiret.
Millimani Skrevet 23. mai 2021 #12 Skrevet 23. mai 2021 En treåring krever jo ikke så mye. Nærmeste familie på besøk i noen timer er nok koselig, det kommer du vel til å kjenne. Gaver og ballonger, og noe å spise. Barneselskap er ikke vanlig å ha for en som fyller 3 år. Familien din vet jo også om situasjonen du står i, og klarer å forstå at det er tungt for deg. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #13 Skrevet 23. mai 2021 Jeg har vært 100% alene, var i mange år skrekkelig sliten, feiret kun familiebursdager med kake og kaffe. Aldri med mat. Skrev alltid i invitasjonen at de i anledning feks Per sin 3 årsbursdag var hjertelig velkommen til kake og kaffe kl 15-17. Gjør det enkelt for deg selv. Evt bestill ferdig pizza levert på døren. Anonymkode: 4d41c...af1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #14 Skrevet 23. mai 2021 Dere har rett, jeg må ta meg sammen og holde bursdagsselskapet. Men vil gjøre det enkelt, bestiller kake og pizza på døren. Pynter enkelt med ballonger..og inviterer kun nærmeste familie. Anonymkode: 9520c...dcc 5
Gjest WhisperingWind Skrevet 23. mai 2021 #15 Skrevet 23. mai 2021 Jeg vil tro barnet ønsker feiring? Hadde definitivt satt meg selv til side for noen timer for å feire barnet mitt.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #16 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Dere har rett, jeg må ta meg sammen og holde bursdagsselskapet. Men vil gjøre det enkelt, bestiller kake og pizza på døren. Pynter enkelt med ballonger..og inviterer kun nærmeste familie. Anonymkode: 9520c...dcc Gå for pizza på døren + toro sjokolade langpannekake og lag gelé kvelden i forveien som du serverer med kjøpt vaniljesaus. Barnet ditt kommer til å stråle 🥰 Ellers bare ringer du moren din og ber henne lage og ta med kake. Syns det høres merkelig ut om din mor ikke kan bidra med en kake til sitt barnebarns bursdag når datteren hennes har senabortert OG står midt i et samlivsbrudd... Anonymkode: f6b63...592
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #17 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er nylig blitt separert fra mannen og for under en uke siden mistet jeg ett barn (spontanabort sent i svangerskapet). Barnet vårt har bursdag om 5 dager. Han blir 3 år, skal jeg droppe det? Eller ferie? Jeg er utslitt og har egentlig ikke lyst. Men synes barnet mitt fortjener å bli feiret, dette er ikke hans feil. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 9520c...dcc Var barnet mannen du separerte deg fra sitt? Jeg hadde hatt en liten feiring, men holdt det nede. Kondolerer! Anonymkode: 15f0e...d05
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #18 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var barnet mannen du separerte deg fra sitt? Jeg skjønner ikke hvordan dette er relevant for problemstillingen min. Men ja, både barnet jeg mistet i spontanabort og barnet som fyller 3 år, har samme far. Og ja jeg er separert fra han nå, etter 7 års ekteskap. Jeg hadde hatt en liten feiring, men holdt det nede. Kondolerer! Takker Anonymkode: 15f0e...d05 Anonymkode: 9520c...dcc
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #19 Skrevet 23. mai 2021 Jeg har skrevet litt høyere opp også. Vil bare legge til at jeg ofte brukte en gangs tallerkener og kopper, rett i søpla etter selskapets slutt. Enkel og kjapp opprydding. Redde jordkloden kan du gjøre resten av året. Dra på nille e.l. der har de med tema som barnet kan velge imellom. Og ballonger som du selv skriver. Ta runde ballonger, figurballonger er grusomme å blåse opp. Skjønner godt at dette er tungt, men tror ikke du vil angre etterpå. De som kommer vet vel hva som har skjedd så noen av de vil vel være veldig forståelsesfulle. Anonymkode: 4d41c...af1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #20 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gå for pizza på døren + toro sjokolade langpannekake og lag gelé kvelden i forveien som du serverer med kjøpt vaniljesaus. Barnet ditt kommer til å stråle 🥰 Ellers bare ringer du moren din og ber henne lage og ta med kake. Syns det høres merkelig ut om din mor ikke kan bidra med en kake til sitt barnebarns bursdag når datteren hennes har senabortert OG står midt i et samlivsbrudd... Anonymkode: f6b63...592 Tror jeg bestiller kake og pizza. Mistet mye blod og er ganske slapp pga av dette. Greier ikke å stå oppreist så lenge. Ser for meg at baking, selv med torp blir mye jobb. Mamma er selv kronisk syk, men hun stiller opp mye. Anonymkode: 9520c...dcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå