AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #1 Skrevet 23. mai 2021 https://m.facebook.com/overhortuis?locale=nb_NO Utrolig mye latterliggjøring av barnehageutdanningen. Hva tenker dere? Anonymkode: aa887...301
Gjest Kastanjefrø Skrevet 23. mai 2021 #2 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): https://m.facebook.com/overhortuis?locale=nb_NO Utrolig mye latterliggjøring av barnehageutdanningen. Hva tenker dere? Anonymkode: aa887...301 Virker som det er blitt en greie fordi de tar seg ekstremt nære av det. Går ut ifra at du studerer det selv?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3 Skrevet 23. mai 2021 7 minutter siden, Kastanjefrø said: Virker som det er blitt en greie fordi de tar seg ekstremt nære av det. Går ut ifra at du studerer det selv? Ja, går der selv..vurderer å si ifra Anonymkode: aa887...301 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #4 Skrevet 23. mai 2021 Jeg er ikke barnehagelærer, og jeg har heller ingen planer om å bli det. Likevel syns jeg det er ufattelig stygt å sitte å latterliggjøre en bachelorutdannelse. Det er en bachelorgrad på lik linje med andre bachelorgrader, og selvsagt er det ikke slik at alle som velger denne utdanningen, er folk som ikke hadde fått til noe annet. De hadde et interessefelt da de skulle studere, og valgte deretter. En skal ikke spole så alt for mange år tilbake før kravet for å komme inn på linja her jeg er fra, var mye høyere enn i dag. Svært populær linje med få plasser fikk snittet opp. Men med den mobbingen flere holder på med, så er det nok ikke så alt for mange år før folk som genuint er opptatt av barn Ogs å sturer unna utdanningen, rett og slett for å slippe stemplingen enkelte holder på med nå. Og da blir det nok en del engasjerte mennesker i yrket, som skal passe på det kjæreste vi har... Anonymkode: 5309f...b98 4