AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #1 Skrevet 23. mai 2021 Hei! Jeg har fått noen brukte klær av ei venninne. Jeg synes klærne hadde en litt rar/ikke frisk lukt. Vasket derfor på 60 grader,men lukten er fortsatt der. Synes kanskje også at enkelte plagg lukter mer enn andre. Jeg har kjøpt brukte babyklær før,men har ikke opplevd dette før. Synes det er vanskelig å beskrive lukten, men kan litt sur eller noe. Noen som har tips? Anonymkode: 2881c...591
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #2 Skrevet 23. mai 2021 Er det ikke er kjærringråd at eddik i skyllevannet tar lukt? Eller flere runder med tøymykner, og så noen runder uten tøymykner for å rense det ut igjen? Anonymkode: f1662...5d1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Er det ikke er kjærringråd at eddik i skyllevannet tar lukt? Eller flere runder med tøymykner, og så noen runder uten tøymykner for å rense det ut igjen? Anonymkode: f1662...5d1 Takk for svar. Har lest litt om edikk. Skal prøve det. Anonymkode: 2881c...591 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå