AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #1 Skrevet 23. mai 2021 Hei! Har mitt aller første innsett i morgen, får jo litt info fra klinikken om hva man skal og ikke skal gjøre. Men hva passet dere på å gjøre eller ikke for å maksimere sjansen for at du ble gravid? Takk for alle tips! Anonymkode: 13816...8c2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #2 Skrevet 23. mai 2021 Jeg tror du skal prøve å leve så normalt som mulig. Jeg jobber i barnehage og hadde noen sinnsykt stressende dager etter innsett. Ble ikke gravid, og det plager meg at jeg ikke fikk tatt det mer med ro. Neste gang skal jeg ta en egenmelding, og stresse helt ned. Ellers kan det være lurt å kutte kaffi har jeg hørt. Det er egentlig ikke så mye vi kan gjøre fra eller til, men det er klart det er dritt når en i ettertid tenker hva hvis jeg bare hadde gjort sånn eller sånn.. Ønsker deg lykke-lykke til, og håper tiden etter innsett blir fin for deg. Og hold oss oppdatert på hvordan det gikk 🌼😊 Anonymkode: acb4a...200 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3 Skrevet 23. mai 2021 Sannsynligvis kan ikke du gjøre så mye til eller fra. Men jeg fikk uansett råd om å ikke spise så mye sukker og å være måteholden med koffein. I tillegg leste jeg om en studie som fant at kvinner som lo etter innsett (de hadde brukt en klovn i studien) hadde høyere sjanse for å lykkes, så jeg lå og så på sitcoms etterpå🙈. Selv om jeg vet at det sannsynligvis ikke har noe å si føles det godt å prøve å bidra på en måte☺️Lykke til! Anonymkode: 01b7b...dbe 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #4 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 23.5.2021 den 21.40): Sannsynligvis kan ikke du gjøre så mye til eller fra. Men jeg fikk uansett råd om å ikke spise så mye sukker og å være måteholden med koffein. I tillegg leste jeg om en studie som fant at kvinner som lo etter innsett (de hadde brukt en klovn i studien) hadde høyere sjanse for å lykkes, så jeg lå og så på sitcoms etterpå🙈. Selv om jeg vet at det sannsynligvis ikke har noe å si føles det godt å prøve å bidra på en måte☺️Lykke til! Anonymkode: 01b7b...dbe Det med å le rett etter innsett.. Det hadde jeg hørt også, og så på komedie etter innsett. Ble gravid, fikk en herlig gutt som nå er fem år. Søskenforsøk nå i vår, glemte det helt - ikke gravid. Just saying 😆 Anonymkode: acb4a...200
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå