AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #1 Skrevet 23. mai 2021 Jeg tenker på en som er såpass stor at at han lar vekterne sine sjekke opp damer og hvor man nærmest blir behandlet som et objekt. Anonymkode: dfdbe...6e2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3 Skrevet 23. mai 2021 Teller det litt å ha fått tett og varm klem av Miley Cyrus? Anonymkode: 1ff33...280 10
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #4 Skrevet 23. mai 2021 Jeg har ligget med Donald Trump. Anonymkode: 7936b...858 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #5 Skrevet 23. mai 2021 Kan ikke skryte på meg noe slikt selv, men kjenner til laserhistoriene rundt DiCaprio og John Mayer sitt rituale med å innvitere jenter «hjem», der de først signerer på en taushetserklæring og gir fra seg mobilen, blir med han inn i limousinen, og får beskjed om å legge seg på gulvet før Mayer runker og kommer på de. Så blir de kastet ut av bilen etterpå. Anonymkode: 8d486...bcf 6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #6 Skrevet 23. mai 2021 Jeg lå med Angelina Jolie for ca. 20 år siden. Det var digg, helt til jeg våknet opp med klissete underbukse. Anonymkode: 330bf...283 21
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #7 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan ikke skryte på meg noe slikt selv, men kjenner til laserhistoriene rundt DiCaprio og John Mayer sitt rituale med å innvitere jenter «hjem», der de først signerer på en taushetserklæring og gir fra seg mobilen, blir med han inn i limousinen, og får beskjed om å legge seg på gulvet før Mayer runker og kommer på de. Så blir de kastet ut av bilen etterpå. Anonymkode: 8d486...bcf Jøss! Er dette en sann historie? Hvilken rolle hadde DiCaprio? Var han naken? Anonymkode: b4100...d80 5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #8 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tenker på en som er såpass stor at at han lar vekterne sine sjekke opp damer og hvor man nærmest blir behandlet som et objekt. Anonymkode: dfdbe...6e2 Kjenner en som kjenner en som lå med Justin Bieber for noen år siden. Han var faktisk bra. (Hun er kanskje Norges peneste dame) Anonymkode: e842b...ffb 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #9 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjenner en som kjenner en som lå med Justin Bieber for noen år siden. Han var faktisk bra. (Hun er kanskje Norges peneste dame) Anonymkode: e842b...ffb Han er ikke amerikansk. Han er fra Canada. Anonymkode: 901f8...f82 14
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #10 Skrevet 23. mai 2021 Nei, ikke noen så kjente. Men har hatt sex med en som spilte i NBA, men han var ikke en av de mest kjente, heller en av de som slet benken. Anonymkode: 025f6...167 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #11 Skrevet 24. mai 2021 Får sikkert negativt pes for denne og jeg er ikke stolt. Men ja, Coolio. Quarten 1996. Hadde backstage pass fordi moren til venninna mi jobba på settet. Vi var bare superstolte over å få være med bandet og varbare 16 år..(sa vi var 18) Endte med seksuell handling, men ikke samleie, det ville jeg ikke. Anonymkode: 9a0e1...73b 13
Hannabanna Skrevet 24. mai 2021 #12 Skrevet 24. mai 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Han er ikke amerikansk. Han er fra Canada. Anonymkode: 901f8...f82 Kanskje ta deg en liten titt i ett atlas ellerno.. 14
Frekkulf Skrevet 24. mai 2021 #13 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kjenner en som kjenner en som lå med Justin Bieber for noen år siden. Han var faktisk bra. (Hun er kanskje Norges peneste dame) Anonymkode: e842b...ffb Hmm interresant. Ikke misforstå, jeg driter i Bieber, men Norges peneste dame. Kan vi få se et bilde kanskje?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #14 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jøss! Er dette en sann historie? Hvilken rolle hadde DiCaprio? Var han naken? Anonymkode: b4100...d80 Jeg formulerte meg veldig dårlig. Mente at dette er to ulike hendelser. DiCaprio lyser med laser på de damene han vil ligge med, og vaktene hans går bort til vedkommende og «rekvirerer» vedkommende 😬 Anonymkode: 8d486...bcf 17
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #15 Skrevet 24. mai 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg formulerte meg veldig dårlig. Mente at dette er to ulike hendelser. DiCaprio lyser med laser på de damene han vil ligge med, og vaktene hans går bort til vedkommende og «rekvirerer» vedkommende 😬 Anonymkode: 8d486...bcf Har hørt mye rart når det kommer til DiCaprio jeg også. På nettforumet Reddit er det folk som skriver at han lytter til musikk på hodetelefoner under sex og at kvinnene ikke har lov til å snakke med han mens de har sex. Vanskelig å vite om slike historier er sanne. Anonymkode: ee412...c31 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #16 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har hørt mye rart når det kommer til DiCaprio jeg også. På nettforumet Reddit er det folk som skriver at han lytter til musikk på hodetelefoner under sex og at kvinnene ikke har lov til å snakke med han mens de har sex. Vanskelig å vite om slike historier er sanne. Anonymkode: ee412...c31 Hvilket redditforum? Jeg er interessert 😜 Anonymkode: 1b254...e47 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #17 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har hørt mye rart når det kommer til DiCaprio jeg også. På nettforumet Reddit er det folk som skriver at han lytter til musikk på hodetelefoner under sex og at kvinnene ikke har lov til å snakke med han mens de har sex. Vanskelig å vite om slike historier er sanne. Anonymkode: ee412...c31 At damene gidder? Hadde dere gjort dette? Blir nysgjerrig jeg nå. Hadde vel kanskje ikke sagt nei men 😂😎 Anonymkode: 1b254...e47 5
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #18 Skrevet 24. mai 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvilket redditforum? Jeg er interessert 😜 Anonymkode: 1b254...e47 Reddit har et underforum som heter AskReddit. Der kan man stille brukerne av forumet spørsmål og ett av spørsmålene som går igjen er: Har du hatt sex med en kjendis og hvordan var det. Hvis du googler: sex with celebrities reddit så finner du slike tråder. Jeg er selvsagt klar over at ting som skrives på et nettforum ikke trenger å være sant. Men det kan jo være gøye historier likevel og det er kjent at kunstnere kan være eksentriske. Just now, AnonymBruker said: At damene gidder? Hadde dere gjort dette? Blir nysgjerrig jeg nå. Hadde vel kanskje ikke sagt nei men 😂😎 Anonymkode: 1b254...e47 Nå er det ikke sikkert at historien om DiCaprio er sann. Men la oss si den er det. DiCaprio går neppe bort til kvinnene og sier: Hei kan vi ha sex mens jeg hører på musikk på hodetelefoner? Jeg tenker at kvinnene ikke vet hva de går til og når de først er naken sammen så er de kanskje starstruck og føler et press på å bare gjøre som DiCaprio ber dem om. Husk at DiCaprio går etter unge kvinner. Unge(og gamle) kvinner har funnet seg i langt verre ting enn å ha dårlig sex med DiCaprio. Tror jeg hadde gjennomført jeg også. Om ikke annet for å ha opplevd hvor eksentrisk DiCaprio er og å ha en kul historie å fortelle. Anonymkode: ee412...c31 14
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #19 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 23.5.2021 den 20.19): Jeg tenker på en som er såpass stor at at han lar vekterne sine sjekke opp damer og hvor man nærmest blir behandlet som et objekt. Anonymkode: dfdbe...6e2 Haha, kjent situasjon det der ja😂 been there. Jeg fant ut de dagene jeg liker damer, så gjor ikkje så grusomt mye Anonymkode: 86a85...b3f
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #20 Skrevet 24. mai 2021 Ikke amerikansk, men skotsk Anonymkode: afca4...9e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå