AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #1 Skrevet 23. mai 2021 Hei dere! Jeg å ei venninne har brutt kontakten for godt over et år siden. Hun blokkerte meg å har stengt meg ute av livet helt.. Jeg er langt ifra feilfri. Jeg oppførte meg dårlig, å skrev en stygg kommentar på bloggen til ei venninne av henne igjen. Dette fant venninna mi ut av, å konfronterte meg. Jeg sa først at jeg ikke hadde gjort det, men innrømmet det når jeg innså at det ikke gikk an å lure seg unna.. Jeg burde ha innrømmet det med engang. Jeg har beklaget meg til venninna og det er ingen sur tone der. Jeg har lagt meg padde flat, men jeg kommer ingen vei. Nå er det et år siden vi pratet sist.. Jeg syns det er tungt uten henne. Jeg har heller ikke særlig mange rundt meg, har må blitt løyet å herset med av de få vennene jeg har igjen. Dette gjør at savnet er ekstra stort. Går det an å bli venner igjen med tiden tror dere? Hvordan kan jeg nå frem til henne? Jeg angrer så sykt å har virkelig fått meg en lærepenge. Jeg vil kun ha henne i livet igjen. Kan noen komme med råd? Jeg er helt alene nå. 💗 Anonymkode: 84a0e...28d
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #2 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hei dere! Jeg å ei venninne har brutt kontakten for godt over et år siden. Hun blokkerte meg å har stengt meg ute av livet helt.. Jeg er langt ifra feilfri. Jeg oppførte meg dårlig, å skrev en stygg kommentar på bloggen til ei venninne av henne igjen. Dette fant venninna mi ut av, å konfronterte meg. Jeg sa først at jeg ikke hadde gjort det, men innrømmet det når jeg innså at det ikke gikk an å lure seg unna.. Jeg burde ha innrømmet det med engang. Jeg har beklaget meg til venninna og det er ingen sur tone der. Jeg har lagt meg padde flat, men jeg kommer ingen vei. Nå er det et år siden vi pratet sist.. Jeg syns det er tungt uten henne. Jeg har heller ikke særlig mange rundt meg, har må blitt løyet å herset med av de få vennene jeg har igjen. Dette gjør at savnet er ekstra stort. Går det an å bli venner igjen med tiden tror dere? Hvordan kan jeg nå frem til henne? Jeg angrer så sykt å har virkelig fått meg en lærepenge. Jeg vil kun ha henne i livet igjen. Kan noen komme med råd? Jeg er helt alene nå. 💗 Anonymkode: 84a0e...28d Det spørst hva du har skrevet til det vedkomne. Men tenker også at ingen er feil fri i verden og det å be om unnskyldning er tøft gjort av deg Har også gjort ting som jeg har bedt unnskyldning om. Men det tar vell tid å bli venner igjen hvis du har gjort noe mot noen. Har ei som jeg har kutta ut kontakten med siden hun er manupulerende og har sagt masse ting om meg og om en kompis. Så jeg har valgt å ikke bli venner med henne igjen bortsett fra at hun ber om unnskyldning og at hun forandrer seg. Dette er ødeleggende både psykisk og mentalt derfor har jeg valgt å kutte henne ut og fokusere på andre ting. Anonymkode: ede74...85c
PM75 Skrevet 24. mai 2021 #3 Skrevet 24. mai 2021 Bestill blomster fra morgenlevering.no, legg ved et kort hvor du skriver at du er lei deg for hva du gjorde og at du håper at dere kan få pratet sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #4 Skrevet 24. mai 2021 Jeg aner ikke hva du kan gjøre. Hvis hun er som meg, så nytter ingenting. Når jeg er ferdig med noen, så er jeg ferdig for godt. Da nytter ingenting. Anonymkode: 5e063...7ed 7
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #5 Skrevet 24. mai 2021 Kommer helt an på hvor dypt det stikker i verdiene hennes, noe det kan virke som det gjør. Jeg har ei venninne som gikk bak ryggen min en gang og som jeg måtte kutte ut. Jeg savner henne hver dag, men uansett hvor mye hun har prøvd å ordne opp så kommer jeg aldri til å kunne stole på henne igjen. Toget har gått, og ingen morgenlevering kan endre det. Anonymkode: 495cd...81b
Gjest Robin666 Skrevet 24. mai 2021 #6 Skrevet 24. mai 2021 Du må bare innse at noen broer forblir brente. Kom deg videre.
Sensi Skrevet 24. mai 2021 #7 Skrevet 24. mai 2021 Syns det høres litt voldsomt ut å bli kuttet ut fordi man har skrevet en stygg kommentar på en blogg. Og det er leit hvis man låser seg og er helt uforsonlig som venninnen din er. Og hun du skrev til klarte å legge det bak seg. Du kan jo prøve en gang til. Samtidig kan du kanskje ikke forvente at vennskapet vil bli det samme. Så da spørs det hvor mye vits det er? Du har jo beklaget deg. Det er hun som er uforsonlig. Det må hun selv ta ansvar for. Hvis hun syns det er så digg å kjenne på den makten der så får hun bare gjøre det. Det gjør henne ikke til et bedre menneske iallfall. Leit å høre at de andre venninnene dine ikke er greie mot deg. Håper det ordner seg og at du finner venner som setter pris på deg.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #8 Skrevet 24. mai 2021 Sensi skrev (5 minutter siden): Syns det høres litt voldsomt ut å bli kuttet ut fordi man har skrevet en stygg kommentar på en blogg. Og det er leit hvis man låser seg og er helt uforsonlig som venninnen din er. Og hun du skrev til klarte å legge det bak seg. Du kan jo prøve en gang til. Samtidig kan du kanskje ikke forvente at vennskapet vil bli det samme. Så da spørs det hvor mye vits det er? Du har jo beklaget deg. Det er hun som er uforsonlig. Det må hun selv ta ansvar for. Hvis hun syns det er så digg å kjenne på den makten der så får hun bare gjøre det. Det gjør henne ikke til et bedre menneske iallfall. Leit å høre at de andre venninnene dine ikke er greie mot deg. Håper det ordner seg og at du finner venner som setter pris på deg. Det er jo mulig at ts ikke forteller hele historien. Hvis noen blokkerer og kutter deg ut, er det som regel en god grunn til det. Anonymkode: 25e4e...84d
Apis Skrevet 24. mai 2021 #9 Skrevet 24. mai 2021 Kommunikasjon, du må få formidlet det du sier her, minus det med de andre vennene dine som herser med deg. Det bør være irrelevant for ditt ønske om å opprette kontakt igjen.
Sensi Skrevet 24. mai 2021 #10 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er jo mulig at ts ikke forteller hele historien. Hvis noen blokkerer og kutter deg ut, er det som regel en god grunn til det. Anonymkode: 25e4e...84d Helt klart. Men ikke nødvendigvis.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #11 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg aner ikke hva du kan gjøre. Hvis hun er som meg, så nytter ingenting. Når jeg er ferdig med noen, så er jeg ferdig for godt. Da nytter ingenting. Anonymkode: 5e063...7ed Takk for ærlig svar! Men hvorfor er det slik at du ikke gir et menneske en sjanse på ny? Hva ligger bak liksom. Skjønner at man skal sette grenser å ha selvrespekt. Ts Anonymkode: 84a0e...28d
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #12 Skrevet 24. mai 2021 Enig med deg ts. Alle kan tråkke i salaten og gjøre noe dumt, hatt en dårlig dag eller såret uten å egentlig mene det. Et sterkt vennskap skal tåle det. Nå vet ikke jeg hva som har skjedd, men det må da gå an å snakke om det slik at du kan forklare din side av saken, og si du er lei deg og ser selv at det du gjorde var ugreit. Jeg er ikke en person som slår hånda av folk over en lav sko. Men vi er alle ulike. skriv et fint kort og legg deg flat, og spør om hun kan tilgi deg. gjør hun ikke det har du gjort ditt, og det er hun som er kald Anonymkode: be8c6...8c6
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #13 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk for ærlig svar! Men hvorfor er det slik at du ikke gir et menneske en sjanse på ny? Hva ligger bak liksom. Skjønner at man skal sette grenser å ha selvrespekt. Ts Anonymkode: 84a0e...28d Fordi personen som regel har fått flere sjanser. Er en grense for hvor mange ganger jeg gidder å bli behandlet dårlig av samme person. Anonymkode: 5e063...7ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå