AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #1 Skrevet 23. mai 2021 Vi sliter med søvn. Barnet mitt er 15 måneder og sover dårlig. Alltid gjort. Jeg er så sliten. Hun sover dårlig på dag og natt. Vi har vært inn og ut på diverse undersøkelser på barneavdeling men hun er konkludert frisk, etter melkefridiett og allergiprøver. Jeg vet at barnet mitt gråter for å fortelle meg noe. Men hun våkner hver halvtime og jeg får ikke sove i mellom der. Jeg klarer ikke å styre å bli irritert lenger. Jeg sier til meg selv at det ikke er hennes feil😪 men jeg sier ting som NÅ er det natta. Er det mulig." 🤯 Jeg trøster og er der, men jeg skjemmes. Værsåsnill, er det flere der ute som har gjort samme? Anonymkode: b3d3d...65e
Gjest WhisperingWind Skrevet 23. mai 2021 #2 Skrevet 23. mai 2021 Selvsagt. Man blir gal en periode😬🤪 Vi sov på skift inne på rommet til ungen under sleep regresssion periodene. Var er helvete mens det pågikk, men det går over.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3 Skrevet 23. mai 2021 Jepp, jeg kjenner meg igjen. Mesteparten av tiden klarte jeg å holde meg rolig, fornuftig og reagere på en ok måte. Men noen ganger gikk ikke det, og jeg måtte enten gå ut/ignorere gråten en liten stund, eller kunne også si slikt som NÅ er det natta. Noen ganger begynte jeg å gråte av fortvilelse. Vårt barn slet mye med søvn også, og det tærer på! I dag er han en godt regulert, glad og trygg 9-åring. Jeg synes du skal være forståelsesfull mot deg selv. Du gjør så godt du kan i en vanskelig situasjon. Om du blir veldig sint eller irritert er det lurt å gå unna til du får samlet deg. Om du blir fysisk må du be om hjelp, for det finnes. Anonymkode: 9ceb8...69b 5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #4 Skrevet 23. mai 2021 Dette børes ut som slik sønnen min var. Har dere prøvd manuellterapeut? Det er gratis for bare og gjorde underverker for oss. Var der flere ganger og merket endring alt etrer første behandling! Det viste seg at sønnen vår var stiv i nakken, antagelig etter en tøff fødsel.. Det burde vært obligatorisk med manuellterapeut.. Anonymkode: e7942...141
tussi84 Skrevet 23. mai 2021 #5 Skrevet 23. mai 2021 Hvordan er det med tannframbrudd? Kan det plage han?
Gjest Chroma Skrevet 23. mai 2021 #6 Skrevet 23. mai 2021 Samsover dere? Kanskje det er tryggheten din barnet søker?
Slitenmamma Skrevet 23. mai 2021 #7 Skrevet 23. mai 2021 Vår sønn at periodevis sovet med en av foreldrene inne i vår seng. Nå har han sovet med en av oss i kanskje 6 mnd. Han og vi får sove mye bedre. Han blir straks 5 år. Vårt problem er at når han først våkner så er han våken i timesvis. Slik har det vært siden han var 7 mnd. Når vi begynte å jobbe var det beintøft. Var egentlig hellvette på jord å være våken 2-4timer i strekk. Har begynt å vurdere å flytte han tilbake til sitt eget rom,men vet ikke om vi orker.
MarianneE Skrevet 23. mai 2021 #8 Skrevet 23. mai 2021 Jeg føler med deg. Minnes at jeg satt på kne og holdt meg fast i sprinklene i babysenga mens jeg grein og tryglet ungen om å sove. 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #9 Skrevet 23. mai 2021 Kjenner meg igjen, ja! Det var grusomt.. Jeg gikk 11 kg ned av søvnmangel, var kvalm hele tiden, hadde ikke tid til å spise engang. Han var våken nesten hele tiden. Det tok et år, så ble ting bedre. Han er 3 år gammel nå, og våkner fortsatt på natta. Vi bare aner ikke hvorfor han er sånn Anonymkode: 724d3...48d
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #10 Skrevet 23. mai 2021 Samme her. Først når han ble 3 år og 10 mnd begynte han å sove. Stille reflux som plaget han. Syreskader på tennene osv. Føler med deg. Det er helt grusomt når det står på. En dag går det over ❤️ Anonymkode: b4e07...1ea
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #11 Skrevet 23. mai 2021 Denne tråden følger jeg! Jeg har også et barn som sliter med søvn. Han er våken i et par timer hver natt. Det er ikke alltid jeg klarer å være like forståelsesfull og har så dårlig samvittighet for det. Men det tærer på å være våken natt etter natt. Anonymkode: 9cc87...c83
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #12 Skrevet 23. mai 2021 Hei! Er du alenemor? Eller kan far prøve å ta noen av nettene? Hvis du er hjemme og han er i jobb, så kan han ta helg ihvertfall? Anonymkode: 9ecd0...593
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #13 Skrevet 23. mai 2021 Hver halvtime er drøyere enn det vi gikk gjennom, men det var tøft likevel. Vi løste det med å sove annenhver eller tredjehver natt med barnet. Der den andre fikk natten «fri» (For dere som ikke har opplevd dette og forstår, gå til en annen tråd på KG) Ellers tror jeg vi ikke hadde overlevd. Da han var fem ble mandler og polypper fjernet og vi fikk et nytt liv. Det trenger såklart ikke være noe slikt, og for oss hjalp det uendelig mye å bare å bytte på å sove med barnet. Lykke til❤️❤️❤️ Funker ingenting? Ta det opp med legen deres. Klem fra meg. Anonymkode: 1822f...799
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå