AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #1 Skrevet 23. mai 2021 Hei, er det innenfor å tilpasse cv ved søknad til en jobb? Cv en er lang, men blir da kortere naturligvis. Vil utelukke en bachelorgrad da jeg søker en fagarbeider stilling ( har fagbrev ). Noen med erfaring? Anonymkode: b6835...bc2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #2 Skrevet 23. mai 2021 Ja, dette er da helt normalt og forventet? Anonymkode: 44e55...941 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei, er det innenfor å tilpasse cv ved søknad til en jobb? Cv en er lang, men blir da kortere naturligvis. Vil utelukke en bachelorgrad da jeg søker en fagarbeider stilling ( har fagbrev ). Noen med erfaring? Anonymkode: b6835...bc2 det er det du BØR gjøre Anonymkode: 36a92...720 2
Tibbie Skrevet 23. mai 2021 #4 Skrevet 23. mai 2021 Jeg tar kun med det som er relevant for stillingen, så henviser jeg til min LinkedIn-profil i tilfelle leseren ønsker å se fullstendig CV 😊 Men jeg ville definitivt ikke utelatt utdanning, selv om at graden ikke er relevant for jobben jeg søker på. Utdanning viser at du har evne til å lære deg nye ting, og å tenke kritisk (siden dette er noe man blir terpet på under enhver bachelor). 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #5 Skrevet 23. mai 2021 Jeg er usikker på om de vil se på meg som overkvaliffisert til en stilling som fagarbeider ( annet feit ) og har hørt det tidligere, derfor lurer jeg på om jeg ikke skal ta med bachelorgraden min. Takker alle for svar🌺 Anonymkode: b6835...bc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå