Gå til innhold

Hvor lang tid mellom orgasmer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Damer, hvor lang tid går det etter du har fått en orgasme til du klarer få en ny?

Det går 15-20 minutter før jeg kan få ny uansett hvordan jeg stimulerer virker det som 😔

Anonymkode: 4fd7b...222

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Av og til flere minutter, og noen ganger under ett minutt.

Anonymkode: e3ee0...257

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer litt an på dagsformen. Noen ganger kan det ta lang tid før orgasme nr 2., men som oftest kommer de som perler på en snor når jeg først når høyden.

Anonymkode: 21043...1aa

AnonymBruker
Skrevet

Av og til bare noen sekunder eller minutter etterpå, og av og til trenger jeg en god del mer tid. 

Prøv å ikke stresse med orgasmen. Målet er å ha det godt, kose seg! Ikke å få orgasme. Det må du se på som bonus 😄

Anonymkode: 90a76...b74

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg kan de komme ganske tett, sånn at den ene kommer oppå den andre omtrent. Kjedeorgasmer 😛 

Iallfall de par-tre første. 

Gjelder vaginale orgasmer, etter klitorisorgasme blir det litt ømt der så kan ikke få to sånne på rappen. Men kan jo få klitorisorgasme rett etter vaginal for eksempel.

Jeg er veldig orgasmisk av meg, men jeg prøver å roe det ned faktisk. Nyte veien til målet og ikke bare spurte over mållinja. 

Anonymkode: 02aaf...614

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tja, umiddelbart etterpå er jeg "varm i trøya" og da er det bare å knipe og stimulere så er jeg i gang med ny orgasme med en gang. Tar kanskje 20sekunder. Sånn kan jeg holde på i det evige omtrent til jeg bli lei, må la være i noen minutter for å roe ned og "lande" for å faktisk klare å avslutte. Er alltid fristende med eeeeeen til 😅🤪 Har aldri opplevt én lang kontinuerlig orgasme da, det er alltid bare mange separate på rad med kort mellomrom.

Anonymkode: 3eb39...d28

• Liker 2
Skrevet

Hvis vi har brukt god tid på forspillet og hodet er ordentlig med, kan det komme flere på rad (sekunder - ett minutt) mellom. 

Men, hvis det er raskt opp, ja, så går det raskt ned og da kan det lett ta minst 15 minutter før det er noe som helst sjanse igjen.

Som regel. Det finnes unntak der også. 💜

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sekunder mellom hver orgasme

Gutt 18

Anonymkode: e3dd7...2c9

AnonymBruker
Skrevet

Nå er vi vel ikke med i noe OL eller andre verdensmesterskap?! Hovedpoenget med kos er vel ro, kjærlighet, chill og 0 stress. Skal man ligge der å tenke posering, valker, hengepupper eller OM man kommer så kan bare gå hjem. Drit i fasaden! NYT!

Anonymkode: f3729...7bd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan få flere på rad i samme økt, med noen minutter mellom, hvis jeg gidder. Rekorden er 5 tror jeg.

Men etter sexen er over går det minst et eller to døgn til det går an igjen. Det er ingenting der i mellomtiden, jeg bruker bare kjempelang tid på å lade opp igjen :snurt:

Anonymkode: e3cff...bbd

AnonymBruker
Skrevet

10-30 sekunder

Anonymkode: 1737e...6a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...