Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan var graviditet og fødsel nr 3,kontra nr 1 og 2?

I svangerskap nr 1 var jeg mye kvalm, spydde jevnt og trutt gjennom hele graviditeten. En del plaget med bekkenet, men nok til at det gikk greit. 

Nr 2 var jeg ekstremt trøtt og sliten. Jeg la meg sammen med lillebror på kveldene, leverte han i barnehagen og sov alle timene han var i barnehagen. Skal sies at jeg var plaget med stoffskitet med nr 2. Var også veldig plaget med bekkenet, og var avhengig av krykker siste 2 ukene. Nå 4 år etter er jeg fortsatt plaget med ryggen, fikk påvist prolaps etter andre fødsel. Vi har veldig lyst på nr 3, men redd for at jeg blir sengeliggende pga bekkenet 🙄 

Fødsel nr 1 var helvette, fødsel nr 2 var en drøm. Mange sier at nr 3 er en luring? 

Anonymkode: 3c6f6...887

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Svangerskapet med nr 1 var ukomplisert og uten plager. Var bittelitt kvalm de første ukene bare.

Svangerskap nr 2 var jeg litt mer sliten, utover i svangerskapet. Litt kvalm de første ukene. Fikk svangerskapsforgiftning i uke 33.

Svangerskap nr 3 var jeg utrolig trøtt og sliten gjennom hele svangerskapet. Slet med mye hodepine. Orket nesten ingenting. 

Alle barna er av samme kjønn.

Fødsel nr 1 var passe rask og ukomplisert. 5 timer med rier til ungen var ute.

Fødsel nr 2 ble satt i gang. Riene var harde og lange. Men sitter igjen med en god opplevelse. Aktiv fødsel på 4t.

Nr 3 var en luring på den måten at han kom i seteleie. En veldig rask og ukomplisert fødsel. Tok under en time fra start til slutt.

Anonymkode: d20dc...69e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...