AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #1 Skrevet 23. mai 2021 Kom inn på føden med 3 cm i uke 38, de tok vannet og 6-7 timer senere var babyen ute. Er dette representativt for framtidige fødsler? Eller er det unntak fordi de tok vannet på 3 cm og neste fødsel kan vare mye lengre? og det at jeg hadde 3 cm i uke 38 uten å ha merket det, er det noe jeg kan forvente neste gang? Anonymkode: e14f3...977
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #2 Skrevet 23. mai 2021 Jeg hadde en tilsvarende situasjon som deg, ble satt i gang med førstemann og ungen kom under 4 timer etter igangsettelsen (20 min med rier..!) Med nummer to sa legen «hvis du kjenner noe, dra til sykehuset med en gang fordi du er en kjapp-føder!». Og det hadde han rett i, unge nummer to kom på null komma niks - jeg var heldigvis allerede på sykehuset (skulle settes i gang) men det var ingen vits å sette meg i gang for riene kom ut av det blå, og baby kom så kjapt at legen som skulle være med ikke rakk å komme til rommet en gang. Man vet jo aldri - men basert på det legen sa til meg så er det ganske normalt at nummer to kommer kjappere enn nr 1. Anonymkode: 30218...e88
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3 Skrevet 23. mai 2021 Stemte her! 3 timer fødsel igangsatt med første, en knapp time fødsel med nr 2. Anonymkode: 92e4b...403
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå