Gå til innhold

Kort fødsel etter igangsettelse, sannsynlig at andre fødsel og blir rask hvis den starter av seg selv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom inn på føden med 3 cm i uke 38, de tok vannet og 6-7 timer senere var babyen ute. Er dette representativt for framtidige fødsler? Eller er det unntak fordi de tok vannet på 3 cm og neste fødsel kan vare mye lengre? 

og det at jeg hadde 3 cm i uke 38 uten å ha merket det, er det noe jeg kan forvente neste gang?

Anonymkode: e14f3...977

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en tilsvarende situasjon som deg, ble satt i gang med førstemann og ungen kom under 4 timer etter igangsettelsen (20 min med rier..!)

Med nummer to sa legen «hvis du kjenner noe, dra til sykehuset med en gang fordi du er en kjapp-føder!».  Og det hadde han rett i, unge nummer to kom på null komma niks - jeg var heldigvis allerede på sykehuset (skulle settes i gang) men det var ingen vits å sette meg i gang for riene kom ut av det blå, og baby kom så kjapt at legen som skulle være med ikke rakk å komme til rommet en gang. 

Man vet jo aldri - men basert på det legen sa til meg så er det ganske normalt at nummer to kommer kjappere enn nr 1. 

Anonymkode: 30218...e88

AnonymBruker
Skrevet

Stemte her! 3 timer fødsel igangsatt med første, en knapp time fødsel med nr 2.

Anonymkode: 92e4b...403

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...