AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #1 Skrevet 23. mai 2021 Jeg rakk kun å se overskriften i brevet til kjæresten min når han ved en feil åpnet det på TV-en., Der rakk jeg å se det sto «begjæring om uteglemt krav». Vet han har kredittgjeld og hatt problemer med depositum på en fornyet leieavtale. Er dette siste instans, og er det kredittselskaper som sender ut dette? Det virker veldig alvorlig. Jeg har god økonomi, og min kjæreste sliter. Hadde jeg følt meg tryggere i forholdet, hadde jeg selvsagt vært mer behjelpelig. Ikke er han fullstendig åpen om det heller. Anonymkode: 53e63...764
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #2 Skrevet 23. mai 2021 Merkelig, uteglemt krav vil jeg si tyder på at kreditoren har glemt det. Hva har han sagt om det? Anonymkode: 2bbe4...db3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Merkelig, uteglemt krav vil jeg si tyder på at kreditoren har glemt det. Hva har han sagt om det? Anonymkode: 2bbe4...db3 Han sier ikke noe. Vet bare han har det tøft økonomisk pga korona, og blir irritert hvis jeg tar det opp. Anonymkode: 53e63...764
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #4 Skrevet 23. mai 2021 Har han gjeldsordning, eller har søkt om å få det? Min mann har overhodet ikke kontroll på økonomien og han har fått mye rart i posten, men aldrings med den overskriften. Anonymkode: bf1a4...c9f
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #5 Skrevet 23. mai 2021 Høres litt ut som han har gjeldsordning. Uteglemte krav er gjerne relatert til det for å ta del i ordningen. Men han har plikt til å varsle samboere om at han har gjeldsordning samt namsmann at han har samboer. Trodde muligens du måtte skrive under på at du er klar over det også. Anonymkode: a8d64...43a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå