Gå til innhold

Noen med erfaring vedr. type trening som motvirker cellulitter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har cellulitter som startet på lårene og nå har forplantet seg overalt🤬Ben, mage og overarmer. Vet at det er «naturlig» og at man bør innfinne seg med det, men jeg må forsøke å gjøre noe. Derfor lurer jeg på om noen har erfaring når det gjelder type trening eller andre gode råd som kan forminske dette? Takker for alle tips🤩

Anonymkode: 9df81...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Har cellulitter som startet på lårene og nå har forplantet seg overalt🤬Ben, mage og overarmer. Vet at det er «naturlig» og at man bør innfinne seg med det, men jeg må forsøke å gjøre noe. Derfor lurer jeg på om noen har erfaring når det gjelder type trening eller andre gode råd som kan forminske dette? Takker for alle tips🤩

Anonymkode: 9df81...fa8

Styrketrening. Ved å fylle huden med mer volum vil stramme ut huden. og måten til å få naturlig mer volum er gjennom muskelmasse. Måten å få mest mulig muskelmasse er gjennom styrke trening 

Anonymkode: beb08...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare for å ha nevnt det: cellulitter er i ganske stor grad genetisk, og ikke minst veldig vanlig og dermed naturlig å ha. :) Noen har cellulitter selv om de er i toppform, og etter mitt syn er det heller ikke spesielt ille å ha det. 

Men hvis de er veldig store og fremtredende vil du nok få effekt av å senke fettprosenten og bygge mer muskler. Da vil de nok bli mindre synlige og kanskje forsvinne noen steder. :) 

Anonymkode: b89f9...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...