AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #1 Del Skrevet 23. mai 2021 Har cellulitter som startet på lårene og nå har forplantet seg overalt🤬Ben, mage og overarmer. Vet at det er «naturlig» og at man bør innfinne seg med det, men jeg må forsøke å gjøre noe. Derfor lurer jeg på om noen har erfaring når det gjelder type trening eller andre gode råd som kan forminske dette? Takker for alle tips🤩 Anonymkode: 9df81...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #2 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Har cellulitter som startet på lårene og nå har forplantet seg overalt🤬Ben, mage og overarmer. Vet at det er «naturlig» og at man bør innfinne seg med det, men jeg må forsøke å gjøre noe. Derfor lurer jeg på om noen har erfaring når det gjelder type trening eller andre gode råd som kan forminske dette? Takker for alle tips🤩 Anonymkode: 9df81...fa8 Styrketrening. Ved å fylle huden med mer volum vil stramme ut huden. og måten til å få naturlig mer volum er gjennom muskelmasse. Måten å få mest mulig muskelmasse er gjennom styrke trening Anonymkode: beb08...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3 Del Skrevet 23. mai 2021 Bare for å ha nevnt det: cellulitter er i ganske stor grad genetisk, og ikke minst veldig vanlig og dermed naturlig å ha. Noen har cellulitter selv om de er i toppform, og etter mitt syn er det heller ikke spesielt ille å ha det. Men hvis de er veldig store og fremtredende vil du nok få effekt av å senke fettprosenten og bygge mer muskler. Da vil de nok bli mindre synlige og kanskje forsvinne noen steder. Anonymkode: b89f9...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå