Gå til innhold

Analsex og gravid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i uke 35 og magen begynner å bli ganske stor...  desverre har jeg veldig lyst på sex og da gjerne analsex. Drømmer om å putte inn analpluggen og leke med dildoen min om mannen ikke er hjemme, men magen er så innmari i veien og jeg får så kynnere. Da blir jeg veldig usikker på om det er lurt i det hele tatt..  er bare så utrolig digg at jeg syntes det er vanskelig å la være. Flere som har hatt det sånn under graviditeten? 

Anonymkode: 1c7af...6fc

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke vente med det? 

Anonymkode: 24893...b1a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jo, kan vente..  selvom dagene bare går til venting og rydding. Men å vente flere uker med orgasme/kos, det er veldig demotiverende. Gudene vet hvor lang tid det tar før jec har tid til noe sånt igjen, og om kroppen takler det etter fødsel .. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Må da finnes en stilling du kan putte den inn i , selv gravid..

Hmmmm

Endret av lsklars
  • Liker 2
Skrevet

Jeg var skikkelig lysten som høygravid. Sånn bortsett fra at veene satte i gang en uke for tidlig (rett etter at vi hadde hatt sex), så gikk det helt fint. Vi måtte selvsagt være litt kreative fordi magen var i veien, men det var jo litt morsomt også.

Jeg innbiller meg at det var greit med masse sex, men at det avhenger av din helsesituasjon og sånt. Er du usikker, så spør jordmor/lege. De har garantert hørt sånne spørsmål før. 😉 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde helt fint analsex selv da jeg var gravid, og jeg og typen er gjern litt ekstrem også.. ser ikke problemet

Anonymkode: 52fb1...590

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Mange blir veldig kåte når de er høygravide. Se på dette som en mulighet, ikke et problem.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg nyter selvfølgelig kåtheten. Problemet mitt er mer at jeg får kynnere og i tillegg er det skikkelig kronglete med den store magen. Men det stopper meg ikke, er fint å høre at andre har erfaringer med det :)

AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke en venninne som kan komme og hjelpe deg da?

Anonymkode: f8f38...9f2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Har du ikke en venninne som kan komme og hjelpe deg da?

Anonymkode: f8f38...9f2

Er det normalt at en venninne gjør sånt. Sette inn buttplug? Visste ikke at damer brukte det, jeg. Er dame selv, men levde nok under en stein da jeg var i forhold. Er i 30-årene. 

Anonymkode: ac2c9...e2b

Gjest Gyros
Skrevet
Fioljenta skrev (På 23.5.2021 den 16.39):

Jeg var skikkelig lysten som høygravid. Sånn bortsett fra at veene satte i gang en uke for tidlig (rett etter at vi hadde hatt sex), så gikk det helt fint. Vi måtte selvsagt være litt kreative fordi magen var i veien, men det var jo litt morsomt også.

Jeg innbiller meg at det var greit med masse sex, men at det avhenger av din helsesituasjon og sånt. Er du usikker, så spør jordmor/lege. De har garantert hørt sånne spørsmål før. 😉 

Jeg var veldig kåt på kona som gravid. Vi elsket til siste dag. Morsomt ja.😄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.5.2021 den 15.56):

Jeg er i uke 35 og magen begynner å bli ganske stor...  desverre har jeg veldig lyst på sex og da gjerne analsex. Drømmer om å putte inn analpluggen og leke med dildoen min om mannen ikke er hjemme, men magen er så innmari i veien og jeg får så kynnere. Da blir jeg veldig usikker på om det er lurt i det hele tatt..  er bare så utrolig digg at jeg syntes det er vanskelig å la være. Flere som har hatt det sånn under graviditeten? 

Kjenner meg veldig igjen i beskrivelsen din...........var kåt konstant fra 6-9 måned. Når jeg var alene puttet jeg inni meg de mest utenkelige ting.......når mannen min fikk høre det lo han seg neste ihjel og gav meg litt ekte saker, hahaha Herregud for en tid.........

Anonymkode: 194a2...4ce

• Liker 2
Skrevet
On 5/23/2021 at 3:56 PM, AnonymBruker said:

Bare å kjøre på det. Hørte ikke noe annet fra helsepersonellet enn at alt som ikke gjorde vondt var greit. 😄

Magen er vel i veien ja, kanskje om du legger deg på siden, har nederste beinet rett og trekker øverste beinet oppover. Så har du en arm under magen og andre over rumpa.

Den eneste utfordringen jeg kan se er at en orgasme kan sette i gang fødsel og da bør du nesten ha planen klar for hva du skal gjøre *før* du fyller begge hull med leketøy. Kan ser for meg at kombinasjonen orgasme/hulrom fylt med leketøy/fødsel kan gjøre det vanskelig å planlegge noe som helst.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...