Gå til innhold

Pleier konteeksamen å være vanskligere enn ordinær eksamen ved universitet?

kavun2221

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg vuderer å konte eksamen jeg har i Opperativsystemer som jeg har om to uker og i stedet ta den etter sommeren slik at jeg får ferien til å øve. Har noen erfaring med å gjøre dette og senere følt at de heller kunne tatt ordinær eksamen grunnet at konteksamen ble mye vanskligere? Jeg gar tilgang til tidligere eksamen, så ser at det er noe vanskligere på konteeksamene enn ordinær eksamener, men vil bare høre litt om andre folk sine erfaring om dette

Takk for alle svar uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei. Det er likt. Som regel så trekkes det tilfeldig mellom hvilket oppgavesett som blir ordinær eksamen og hvilket som blir konten. 

Jeg har kontet flere ganger, og det har passet bra for meg å få bruke litt mer tid enn det som er avsatt. 

Anonymkode: f85ee...f08

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når det er snakk om operativsystemer, så regner jeg med du studerer innenfor IT, gjerne dataingeniørstudiet. Er det linux systemer som er temaet?

Konteeksamen i IT pleier som regel være mye vanskeligere enn ordinær eksamen. 

Anonymkode: acc7e...cb4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Når det er snakk om operativsystemer, så regner jeg med du studerer innenfor IT, gjerne dataingeniørstudiet. Er det linux systemer som er temaet?

Konteeksamen i IT pleier som regel være mye vanskeligere enn ordinær eksamen. 

Anonymkode: acc7e...cb4

Det stemmer, takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De skal være like men ja i praksis blir ofte konta hardere. Foreleseren vil ikkje ta folk skal konte bevisst. 

Anonymkode: 1e500...fa6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...