kavun2221 Skrevet 23. mai 2021 #1 Del Skrevet 23. mai 2021 Hei Jeg vuderer å konte eksamen jeg har i Opperativsystemer som jeg har om to uker og i stedet ta den etter sommeren slik at jeg får ferien til å øve. Har noen erfaring med å gjøre dette og senere følt at de heller kunne tatt ordinær eksamen grunnet at konteksamen ble mye vanskligere? Jeg gar tilgang til tidligere eksamen, så ser at det er noe vanskligere på konteeksamene enn ordinær eksamener, men vil bare høre litt om andre folk sine erfaring om dette Takk for alle svar uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #2 Del Skrevet 23. mai 2021 Nei. Det er likt. Som regel så trekkes det tilfeldig mellom hvilket oppgavesett som blir ordinær eksamen og hvilket som blir konten. Jeg har kontet flere ganger, og det har passet bra for meg å få bruke litt mer tid enn det som er avsatt. Anonymkode: f85ee...f08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3 Del Skrevet 23. mai 2021 Ja. Anonymkode: acc7e...cb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #4 Del Skrevet 23. mai 2021 Når det er snakk om operativsystemer, så regner jeg med du studerer innenfor IT, gjerne dataingeniørstudiet. Er det linux systemer som er temaet? Konteeksamen i IT pleier som regel være mye vanskeligere enn ordinær eksamen. Anonymkode: acc7e...cb4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kavun2221 Skrevet 23. mai 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 23. mai 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Når det er snakk om operativsystemer, så regner jeg med du studerer innenfor IT, gjerne dataingeniørstudiet. Er det linux systemer som er temaet? Konteeksamen i IT pleier som regel være mye vanskeligere enn ordinær eksamen. Anonymkode: acc7e...cb4 Det stemmer, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #6 Del Skrevet 23. mai 2021 De skal være like men ja i praksis blir ofte konta hardere. Foreleseren vil ikkje ta folk skal konte bevisst. Anonymkode: 1e500...fa6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå