Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2002 #1 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hva er egentlig cous cous? Hva smaker det? Hva kan man bruke det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 1. oktober 2002 #2 Del Skrevet 1. oktober 2002 Gjesten - det var meg det da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. oktober 2002 #3 Del Skrevet 1. oktober 2002 Couscous er et slags "gryn" og brukes på samme måte som ris. Det er vanlig i Frankrike og deler av Afrika så vidt jeg vet. Har smakt det et par ganger og synes at det smaker som ris også (nesten). Litt mer grøtete i konsistensen liksom. Du kan bruke Couscous som tilbehør til kjøtt, kylling og fisk eller bare sammen med grønnsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 1. oktober 2002 #4 Del Skrevet 1. oktober 2002 Takk for fint svar. Skal prøve det en gang "gubben" ikke er hjemme - han er så kresen at det er best å ha testa det først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. oktober 2002 #5 Del Skrevet 1. oktober 2002 Smart. Sliter med det samme selv jeg. Jeg pleier å lage sånne ting til meg selv og andre ting til ham, men når han ser på min mat synes han at det ser godt ut og vil smake. Må bruke barnepsykologi skjønner du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 2. oktober 2002 #6 Del Skrevet 2. oktober 2002 couscous er laget av durumhvete (hvis jeg ikke husker helt feil) så det blir jo noe likt som pasta på en måte. Syns ikke det er noe særlig godt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstrålen_ Skrevet 7. oktober 2002 #7 Del Skrevet 7. oktober 2002 Har aldri spist couscous fordi jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal tilberede det.. Er det noen som har noen gode oppskrifter med couscous?? Hadde vært litt gøy å prøvd det!! Klemmer fra Solstrålen, som ikke har giddet å logge inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 8. oktober 2002 #8 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg laget en slags salat med couscous som var veldig god, husker ikke hvor jeg fant oppskriften, men det sto en oppskrift på pakka som var ganske lik den jeg brukte. Søk på noen av de store matsidene, da vel! Couscous er laget av hvete, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2002 #9 Del Skrevet 8. oktober 2002 Hvor får man kjøpt cous cous? Ikke i de vanlige butikkjedene her jeg bor i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå