Gå til innhold

kort slør

høst

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som skal ha kort slør? Har inntrykk av at det er mest "in" med langt. Min kjole har snøring i ryggen som jeg har lyst til å vise + at slepet er veldig langt og med like langt slør blir det enormt mye stoff å holde styr på, men langt slør er jo fint da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg synes lange slør ser helt forferdelig rart ut, så selv skal jeg ha kort. Sannsynligvis til albuene eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg skal også ha kort slør. Synes det er vakkert så lenge det ikke står rett ut, men henger litt nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg hadde egentlig tenkt å ha kort slør av samme grunn som deg. Men i brudebutikken så jeg at detaljene på ryggen ble gjemt av det korte sløret. Derfor valgte jeg et langt slør isteden. Det er faktisk himla langt! Kjolen har slep, og sløret er totalt 3x4 meter, så det blir masse stoff!! Gruer meg litt til å holde orden på alt det der, men sløret var nyyyydelig!

Anbefalder deg ihvertfall å teste med kort slør før du bestemmer deg endelig, jeg fikk nemlig en aha-opplevelse da jeg så det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min erfaring er at langt slør ødela hele kjolen bak, for det dekket til alt det flotte broderiet. Selv skal jeg ha kort slør, og dette ble perfekt til kjolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville i utgangspunktet ha kort slør, men det jeg endte opp med er 3,2 meter. Synes det så litt rar ut med kort..

Forøvrig skal jeg bare ha slør i kirken og på noen av bildene hos fotografen. Resten av kvelden kan alle beundre kjolen min uten forstyrrelser, hverken foran eller bak icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg skulle kjøpe slør hos Christiane sa hun som betjente meg at hun syntes det var litt stusselig med bruder med kort slør.

Jeg hadde allerede bestemt meg for langt slør og endte opp med et på 2.5m. Jeg er ikke så høy så sløret går litt forbi slepet på kjolen. Tror det blir fint jeg. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det kommer helt an på kjolen. Er enig i at kjoler med en spesielt fin rygg ikke bør gjemmes bort. Men noen ganger blir de gjemt av kort også, og et langt gjennomsiktig kan være like fint. Men jeg tror uansett det beste er å prøve slør til kjolen. Ta med kjolen i butikken og prøv slør! Gjerne flere ganger dersom du er usikker, ta med venninne eller din mor, eller begge på en gang og spør om deres mening. Det hender at man forandrer mening helt når man ser sløret til kjolen. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...