AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #1 Skrevet 23. mai 2021 Hei, overtar et hus i oktober. Hele beløpet pluss omkostninger skal være på konto hos megleravdelingen senest to dager før overtakelse. Jeg skal reise vekk en periode pga jobb og ønsker at alt skal være i orden før jeg reiser. Kan jeg be banken utbetale lånet ekstra god tid (feks i september)? håper noen kan svare 🤗 Anonymkode: 32b47...f75
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #2 Skrevet 23. mai 2021 Nei, du kan ikke be banken om det. Du kan i stedet sette egenkapitalen din på brukskontoen som brukes for trekk for lånesummen din. Anonymkode: e8685...593
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3 Skrevet 23. mai 2021 De skal ikke overføre lånet til deg, de overfører dette direkte til selger og trekker evt egenkapital fra avtalt konto. De har kontroll på datoene fordi du har sendt over kopi av kjøpskontrakten. Anonymkode: 728cb...96a 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #4 Skrevet 23. mai 2021 Direkte til meglerfirmaet, ikke selger* Anonymkode: 728cb...96a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå