Gå til innhold

Beste utroskapshistorie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere noen sjuke historier der fantasien ble til virkelighet??

Er så syyyykt kåt på en kollega, han er en del år yngre enn meg. Han er singel, det er ikke jeg. Men jeg føler det brenner i mellom oss, og det er nesten så jeg vil hoppe på han når vi er i nærheten av hverandre. Han er overhyggelig, ser meg alltid intenst i øynene og han blir liksom litt kløntete i språk og oppførsel rundt meg. Fantserer om at en dag på jobb så bare skjer det. 

Anonymkode: bc3d7...558

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Bare ikke...! Utroskap fører aldri noe bra med seg. Vær grei nok til å gå fra mannen din først, så kan du kose deg med kollegaen så mye du bare vil i ettertid.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har dere noen sjuke historier der fantasien ble til virkelighet??

Er så syyyykt kåt på en kollega, han er en del år yngre enn meg. Han er singel, det er ikke jeg. Men jeg føler det brenner i mellom oss, og det er nesten så jeg vil hoppe på han når vi er i nærheten av hverandre. Han er overhyggelig, ser meg alltid intenst i øynene og han blir liksom litt kløntete i språk og oppførsel rundt meg. Fantserer om at en dag på jobb så bare skjer det. 

Anonymkode: bc3d7...558

Har vell fantasert om å suge en mann og at en mann slikket meg og at jeg skulle få en ordentlig god følelse siden sex livet våres er dødt.. Dette blei til virkelighet. Så ja jeg har vært utro mot mannen siden jeg hadde lyst til å oppleve dette.

Anonymkode: 6280d...8c7

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet (endret)
micromaya skrev (29 minutter siden):

Nei. Bare ikke...! Utroskap fører aldri noe bra med seg. Vær grei nok til å gå fra mannen din først, så kan du kose deg med kollegaen så mye du bare vil i ettertid.

Det kan det absolutt i mange tilfeller, uten at jeg med dette generelt sett vil anbefale utroskap.

Endret av Alterego666
AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (Akkurat nå):

Det kan det absolutt i mange tilfeller, uten at jeg med dette generelt sett vil anbefale utroskap.

Ja, det kan det. Det kan faktisk fikse et forhold. Kjærligheten kan bli enda sterkere, hvis den som har vært utro angrer. 

Anonymkode: 7c5f8...7b0

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, det kan det. Det kan faktisk fikse et forhold. Kjærligheten kan bli enda sterkere, hvis den som har vært utro angrer. 

Det er ett positivt utfall. Utroskap kan også avslutte et destruktivt forhold.

Eller det kan gi den utro partneren et energi-kick når forholdet er i en bølgedal.

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
micromaya skrev (48 minutter siden):

Eller snakk om det hjemme og be om lov. Du vet aldri hvordan det kan gå. For øvrig - da er det ikke utroskap heller ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Pulte en nygift dame på toalettet på Bjørungs. Dro hjem til meg senere på kvelden og dagen etter ble hun hentet av mannen. Viste seg at hun jobbet som sykepleier på samme sykehus som noen venner av meg. Nå vet alle at hun er en utro tøs. 

Anonymkode: e4882...fff

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nettopp kjøpt seg hus i Bærum og fått seg hund. 

AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (13 minutter siden):

Det er ett positivt utfall. Utroskap kan også avslutte et destruktivt forhold.

Eller det kan gi den utro partneren et energi-kick når forholdet er i en bølgedal.

Ja, det også ☺️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenk på hva det gjør med den du er i et forhold med. Den du liksom skal elske og sette først. Jeg brukte flere år på å bearbeide traumene etter eksen min. Du gjør partneren din en enorm tjeneste ved å gå fram ham før du prøver deg på kollegaen.

Anonymkode: 6a047...b0e

• Liker 2
Skrevet

Om ikke annet så kan du risikere at han er av samme type som den anonyme...fff her...

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, Alterego666 said:

Kunne kanskje utdypet det og sagt at utroskap som blir oppdaget ikke fører noe bra med seg. Ser at noen hevder at selv det kan være bra for forholdet – men de har neppe vært den parten som ble sveket. Mange sliter i åresvis etter slike traumer – men det betyr vel ikke så mye for den som var utro.

Men ja: at det kan få avsluttet et destruktivt forhold er jeg enig i. Men jeg mener fortsatt at det hadde vært best å avslutte forholdet først, om sannheten uansett skulle komme for en dag ;).

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
micromaya skrev (1 time siden):

Kunne kanskje utdypet det og sagt at utroskap som blir oppdaget ikke fører noe bra med seg. Ser at noen hevder at selv det kan være bra for forholdet – men de har neppe vært den parten som ble sveket. Mange sliter i åresvis etter slike traumer – men det betyr vel ikke så mye for den som var utro.

Men ja: at det kan få avsluttet et destruktivt forhold er jeg enig i. Men jeg mener fortsatt at det hadde vært best å avslutte forholdet først, om sannheten uansett skulle komme for en dag ;).

I en perfekt verden ville jeg vært helt enig med deg. Strengt tatt er jeg helt enig med deg, men jeg har forståelse for  (og egen erfaring med) at livet gjør det vanskelig å alltid handle prinsipielt. 

AnonymBruker
Skrevet
DEN NAKNE GARTNER skrev (1 time siden):

Eller snakk om det hjemme og be om lov. Du vet aldri hvordan det kan gå. For øvrig - da er det ikke utroskap heller ;) 

Helt enig. Om han er som meg hadde du fått lov 🙄

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Pulte en nygift dame på toalettet på Bjørungs. Dro hjem til meg senere på kvelden og dagen etter ble hun hentet av mannen. Viste seg at hun jobbet som sykepleier på samme sykehus som noen venner av meg. Nå vet alle at hun er en utro tøs. 

Hvorfor vet alle at hun er en utro tøs? Har du fortalt dine venner som jobber sammen med henne at du har pult denne nygifte damen? Ble hun hentet av mannen hjemme hos deg? Vil tro at det ekteskapet ikke ble særlig langvarig.

Anonymkode: 3baba...208

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, Alterego666 said:

I en perfekt verden ville jeg vært helt enig med deg. Strengt tatt er jeg helt enig med deg, men jeg har forståelse for  (og egen erfaring med) at livet gjør det vanskelig å alltid handle prinsipielt. 

Tja, vi har alltid et valg. 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
Voksenmann skrev (4 timer siden):

Tja, vi har alltid et valg. 

Ja, og vi mennesker gjør ikke alltid de beste valgene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...