Tadam Skrevet 23. mai 2021 #1 Skrevet 23. mai 2021 De siste årene har jeg opplevd at jeg får vondt i huden dagen etter at jeg har drukket, det kommer oftest på kvelden, dagen etter jeg har drukket og kan vare i et par dager. Det er som en følelse av å ha blåmerker i nakken, halsen, ansiktet, armene og magen, og det gjør vondt å røre på seg eller å bli tatt på. Har ikke vondt i muskler eller noe, bare i selve huden. Noen andre som opplever det samme? Jo mer jeg drikker jo værre blir det dagen etterpå.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #2 Skrevet 23. mai 2021 Diverse typer eksem eller hudsykdommer trigges gjerne av alkohol, har du noe sånt? Anonymkode: 93b63...e69
Pippilotta1 Skrevet 18. april 2025 #3 Skrevet 18. april 2025 Hei! Jeg har det også slik! Har lurt på om det har med overbevegeligheten min/ehlers danlos type tre eller det lave stoffskiftet mitt å gjøre.. har du noe slik? Jeg har i tillegg astma/allergi og adhd. Har hatt tidigere barneeksem og eksem i hodebunn. Kan få allergiske reaksjoner ellers på ting men aldri på alkohol..
AnonymBruker Skrevet 18. april 2025 #4 Skrevet 18. april 2025 Er jo ikke så rart når man blir forgiftet Anonymkode: 76b63...9cc
AnonymBruker Skrevet 21. april 2025 #5 Skrevet 21. april 2025 Hah, jeg trodde jeg var den eneste! Jeg har akkurat det samme, men har ingen diagnoser. Regner rett og slett med at det er en reaksjon pånden giften alkohol faktisk er.. Anonymkode: 58c23...dc1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2025 #6 Skrevet 21. april 2025 Jeg får også det! Tenker også at det er giften dessverre Anonymkode: 60ddb...d58
AnonymBruker Skrevet 21. april 2025 #7 Skrevet 21. april 2025 Kan det være noe med dehydrering? Evt lever/nyrer. Anonymkode: 544e2...a19
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå