Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kroppen min har stoppet å fungere, dette er en mann som jeg elsket høyt og han elsket meg tilbake og viste det. Følte at alt var topp, det var absolutt ingenting som tydet at dette skulle skje. Men plutselig ble jeg dumpet. Etter noen år. 

Får ikke sove, får ikke spise, sørger så mye at smerten er uutholdelig. 

Dette er så traumatisk for meg at ene øyeblikket er man lykkelig og i et trygg forhold (føltes det som). Til at man plutselig er singel og vedkommende er ut av bildet. 

Jeg sliter. Skulle ønske det var konflikt av noe slag, eller at han har følelser for andre eller lignende. 

Det er gått to dager og jeg føler rett og slett at dette går ikke. 

Anonymkode: 43ea9...8db

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjæreste deg, føler så grusomt med deg at jeg får tårer i øynene. Jeg var selv gjennom det samme, har du noen å snakke med? Er du snill og lar deg selv gråte og sørge? Husk at du mest sannsynlig er i sjokk nå og du trenger tid til å komme deg nok til å prøve å handtere følelsene, akkurat nå ligger du helt nede og prøver å få igjen pusten. 

Anonymkode: 23ac4...cc1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kjæreste deg, føler så grusomt med deg at jeg får tårer i øynene. Jeg var selv gjennom det samme, har du noen å snakke med? Er du snill og lar deg selv gråte og sørge? Husk at du mest sannsynlig er i sjokk nå og du trenger tid til å komme deg nok til å prøve å handtere følelsene, akkurat nå ligger du helt nede og prøver å få igjen pusten. 

Anonymkode: 23ac4...cc1

Jeg gråter hele tiden og lar meg kjenne på det, men lite visste jeg hvor.. psykisk smerte skulle være så ille at man merker at det blir fysisk. Hele kroppen fungerer ikke, kvalmen er enorm, kroppen tillater ikke å sove og når jeg gjør så våkner jeg kanskje etter en time til å innse at det er slutt og da våkner man til å hyle. 

Han var familien min. Jeg ringer og snakker med nærmeste for å få trøst, og prøver å gjøre alt rett for å lindre smerten. Men det er der og jeg kan ikke gjøre noe med det enn å føle at jeg vil ikke eksistere mer. 

ts

• Liker 1
Skrevet

Du har fått et sjokk. Det vil gå over. Smerten kommer til å være i deg lenge. Men du kommer gjennom den også. Prøv å spise litt. 

Når du klarer det, prøv å gjøre noe nytt i livet. Jeg fikk meg katt. Og etterhvert ny kjæreste.

• Liker 8
Skrevet

Kanskje er dette hans modus operandi? Hvor lange har tidligere forhold vært? Noen blir det liksom alltid slutt etter to-tre år for, problemer eller ikke, fordi de har kjørt seg fast i et mønster. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Fiffig skrev (4 minutter siden):

Kanskje er dette hans modus operandi? Hvor lange har tidligere forhold vært? Noen blir det liksom alltid slutt etter to-tre år for, problemer eller ikke, fordi de har kjørt seg fast i et mønster. 

skulle feire treår sammen neste helg. Hans tidligere forhold varte i mye lengre, 7 år av noe slag. 

Eneste er at det er samme mønster pga pandemi, men er ellers eventyrlyste og var viktig vi fant alltid på noe.

ts

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

skulle feire treår sammen neste helg. Hans tidligere forhold varte i mye lengre, 7 år av noe slag. 

Eneste er at det er samme mønster pga pandemi, men er ellers eventyrlyste og var viktig vi fant alltid på noe.

ts

Uff, nei, da skjønner jeg at det er tøft. Jeg må innrømme at jeg har sett mindre tidligere brudd komme, så kan ikke forestille meg hvordan det er uten noen tegn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er grusomt vondt!! Jeg føler så med deg.. ❤️

Husk å spis og drikk. Press i deg mat selv om du ikke har lyst på. Det er så viktig med energi til kroppen. Du bruker mye energi på følelsene dine nå. Alt blir værre om du går tom for energi. 

Dette kommer til å ta lang tid. Hold ut kjære deg :(🤫😙

Mobilen klikket så jeg får ikke bort smilefjesene... 

Anonymkode: 2ce38...67a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Fiffig skrev (8 minutter siden):

Uff, nei, da skjønner jeg at det er tøft. Jeg må innrømme at jeg har sett mindre tidligere brudd komme, så kan ikke forestille meg hvordan det er uten noen tegn. 

Har inntrykk at det er depresjon av noe slag, eller at man er misfornøyd med tilværelsen som er resultat av covid. Men føler han viste og legitimt er glad i meg, så det på øynene og affection jeg fikk.. og planla å ordne med flott michelin restaurant besøk for 3 årsdagen. Dette skjedde ganske brått, og sliter å forstå. 

Dette er så traumatiserende at jeg vil spy, ønsker jo å ikke havne i forhold som man dypt elsker en men at man kan bli droppet uten forvarsel. 

Jeg sliter med tanken å måtte forelske seg på nytt og gå inn i forhold og hele pakka... Merker når jeg først er forelsket er jeg 100% tilstedet, stiller opp og elsker en og viser at man bryr seg - og ikke i bare rosaskyer, men der det er gått mange år (som en annen tidligere forhold.. men det endte fordi han var utro og var lettere å fatte...) 

Selvtilliten min har fått en enorm knekk, kropp og sinn samarbeider ikke selvom man skal gjøre alt det rette... Ikke skrive meldinger konstant, men sist er egt ang å få noen ting som er mitt og samt ha litt dialog om hva som egentlig skjedde, for at det er enklere å prossesere avgjørelsen. Jeg tillater meg å kjenne alle følelsene og gråte ut, jeg snakker åpent med nære venner og ringer når jeg kjenner at det er på et punkt at man hyperventilerer og giser etter luft.

Ærligtalt virket det ambivalent og ikke genuint også... men at ja noe er galt, men det har ikke med forholdet nødvendigvis å gjøre. Alle synes det var rart, jeg er mildt sagt sjokkert. 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har inntrykk at det er depresjon av noe slag, eller at man er misfornøyd med tilværelsen som er resultat av covid. Men føler han viste og legitimt er glad i meg, så det på øynene og affection jeg fikk.. og planla å ordne med flott michelin restaurant besøk for 3 årsdagen. Dette skjedde ganske brått, og sliter å forstå. 

Dette er så traumatiserende at jeg vil spy, ønsker jo å ikke havne i forhold som man dypt elsker en men at man kan bli droppet uten forvarsel. 

Jeg sliter med tanken å måtte forelske seg på nytt og gå inn i forhold og hele pakka... Merker når jeg først er forelsket er jeg 100% tilstedet, stiller opp og elsker en og viser at man bryr seg - og ikke i bare rosaskyer, men der det er gått mange år (som en annen tidligere forhold.. men det endte fordi han var utro og var lettere å fatte...) 

Selvtilliten min har fått en enorm knekk, kropp og sinn samarbeider ikke selvom man skal gjøre alt det rette... Ikke skrive meldinger konstant, men sist er egt ang å få noen ting som er mitt og samt ha litt dialog om hva som egentlig skjedde, for at det er enklere å prossesere avgjørelsen. Jeg tillater meg å kjenne alle følelsene og gråte ut, jeg snakker åpent med nære venner og ringer når jeg kjenner at det er på et punkt at man hyperventilerer og giser etter luft.

Ærligtalt virket det ambivalent og ikke genuint også... men at ja noe er galt, men det har ikke med forholdet nødvendigvis å gjøre. Alle synes det var rart, jeg er mildt sagt sjokkert. 

ts

Jeg har holdt dialogen gående litt etter avslutninger, for å få closure der og da, og ikke gå og gnage på ting i tre-fire år etterpå. Det går selvfølgelig bare om man får en dialog i gang, men det kan hjelpe på. Det som ikke hjelper på, er å prøve å gi seg selv håp, dersom det ikke er noe der. Det bare utsetter det uunngåelige. Kjærlighetssorg er som andre sorger; man må godta tapet for å gå videre. Det er dritt, men sant.

Ved forrige brudd var jeg sikker på at jeg aldri skulle finne noen igjen, men her sitter jeg med en fyr jeg passer mye bedre sammen med. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

hvor lenge varte kjærlighetssorgen for dere til dere merker at det ikke svir mer så mye.. og man følte seg klar for å møte nye mennesker? 

ts

Skrevet

Huuff, så forferdelig :(❤️ Føler med deg!! Det er skikkelig tøft å gå igjennom kjærlighetssorg. Det er som om personen blir dratt ut av livet uten forvarsel.Som andre sier over her, viktig å være hydrert og spise litt. Kanskje du kan dra hjem til familie eller være hos en venninne i noen dager? 

Hva sier han selv er grunnen til bruddet og hvordan gjorde han det slutt? 
Kanskje han ikke er i sitt rette fem? 

Må si at jeg også gikk igjennom en forferdelig kjærlighetssorg mange år siden, og jeg kan fortsatt huske hvor vondt det var. Man føler seg helt i transe av smerte og sorg over det man trodde skulle vare livet ut. Men nå er jeg så utrolig glad for at jeg ikke endte opp med eksen, fordi jeg er kjempe lykkelig i det forholdet jeg nå er i. Han jeg er med nå er en mye bedre match for meg. Han kan ikke være så mye å samle på hvis han dumper deg slik etter noen forvarsel eller tegn, jeg vil gå så langt som å si at sunne mennesker gjør ikke sånt. Jeg har også gjort det slutt med folk før, og jeg gir mange tegn til at nå nærmer det seg slutten. Kunne aldri gjort det slutt med noen på den måten, rett og slett slemt. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

hvor lenge varte kjærlighetssorgen for dere til dere merker at det ikke svir mer så mye.. og man følte seg klar for å møte nye mennesker? 

ts

Min varte lenge med jeg var veldig ung, det var min første kjærlighet. Men så blir det bedre å bedre, den verste smerten gikk over etter noen mnd med meg, kanskje 6 mnd, da begynte jeg å føle meg bedre. Grunnen til at det tok lang tid for meg var fordi jeg måtte se han hver dag. Kjærlighetssorg er forskjellig for alle. Klem til deg ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg❤️ Smerten er som noen har falt fra. 
hva sa han var grunnen? Er du sikker på at det ikke var i affekt for noe annet han sliter med, lei jobb osv? Har dere barn? 
Min kjæreste gikk brått ifra meg også. Etter 5 år. Var helt knust, kom meg ikke opp av senga eller på jobb på to uker. Gikk ned 10 kg. Jeg ga ikke lyd fra meg i det hele tatt så han visste ikke hva jeg gjorde eller hvor vondt jeg hadde det. Han angret og tok han tilbake etter en måned. Men det er ikke å anbefale. Forholdet har fått en knekk og sliter med tilliten om han stikker igjen. 
Iallefall ikke ta kontakt med han, ikke tigg å be. Det er det beste du kan gjøre for deg selv. Enten kommer han igjen eller ikke. Men du kan iallfall gå med hevet hode. Ikke la han vite hvor tungt du tar det. Klem❤️

Anonymkode: 04866...e1a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

ts

Det har varierte veldig... Sist det blei slutt med noen blei jeg ikke så lei meg som rasende , og jeg fant meg faktisk ny kjæreste bare 2 mnd. etter bruddet. 

AnonymBruker
Skrevet

Dere spør hva grunnen er og han sa at han gikk en dag til butikken tidlig mai og tenkte mye på å slå opp, bare fordi tanken kom. Jeg ville snakke om det og finne ut av ting, fordi føler når slike tanker kommer så er det noe man ikke er tilfreds med, men det var aldri noe som var galt mtp husfordelig, gi alene tid, kjærestetid, le, ha lange samtaler og jevnlig med sex. 

Skurrer så enormt og alle synes det var rart, og det gjør jeg og. 

Måten han gjorde det på også var totalt sårende. Han inviterte meg hjem til seg for å gå tur og være hjemme hos han og jeg sa at jeg kommer så fort jeg kan, må dusje og pakke sakene - men så bestemte han seg å gå for seg selv og det går fint. Jeg kom hjem til han og som vanlig pleier å si litt flørte tullete "saaaavnet du meeeg? for det har jeg! :)

han svarte med ''nei jeg gjorde ikke det, var godt å gå tur ALENE'' - noe som er merkelig å si når man inviterer til sånt? Synes det var snodig og ble litt såra av svaret fordi det var merkelig... Jeg satt meg på pc og sjekket nyheter, mail og litt podcast før vi skal benytte spillet "just dance" eller et annet spill vi spilte sammen på konsollen. 

Så ble det god stemning, hadde drikke, spilte, også ble vi intime sammen. Han brukte vibrator på meg og jeg kom med positiv respons kroppslig og med ord - men han svarte noe jeg ikke husker hva jeg sa men det var direkte for å såre eller være kjip. Da ante jeg ugler i mosen og måtte stå opp for å tenke "vent nå litt, hva er det som skjer"

istedenfor å sette seg ned å si det går han rundt og sårer meg ved å si mye merkelige ting. 

Han ville ikke ordne opp i hva enn det er fordi han mente at det bare er utsettelse av forholdet. Jeg gikk i sjokk og takket for meg og sa okei, adjø og tok sakene mine og dro. 

Ettersom jeg fikk jobb noen måneder og spart opp og alt var så fint tenkte jeg å høre om ''hei! skal vi flytte sammen? :)" fordi det var gått en stund og jeg genuint var lykkelig! tenkte å spørre bare få dager før jeg ble slått opp med, men tenkte dette skal jeg ta opp i 3 årsferingen! 

jeg bare er paff over at en mann midt i tredveårene gjorde det på en umoden måte. Jeg er 24 og selv hvis jeg skulle være med en i min aldersgruppe ville jeg synes det er absurd barnslig måte.... Det er forferdelig. 

Ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Dere spør hva grunnen er og han sa at han gikk en dag til butikken tidlig mai og tenkte mye på å slå opp, bare fordi tanken kom. Jeg ville snakke om det og finne ut av ting, fordi føler når slike tanker kommer så er det noe man ikke er tilfreds med, men det var aldri noe som var galt mtp husfordelig, gi alene tid, kjærestetid, le, ha lange samtaler og jevnlig med sex. 

Skurrer så enormt og alle synes det var rart, og det gjør jeg og. 

Måten han gjorde det på også var totalt sårende. Han inviterte meg hjem til seg for å gå tur og være hjemme hos han og jeg sa at jeg kommer så fort jeg kan, må dusje og pakke sakene - men så bestemte han seg å gå for seg selv og det går fint. Jeg kom hjem til han og som vanlig pleier å si litt flørte tullete "saaaavnet du meeeg? for det har jeg! :)

han svarte med ''nei jeg gjorde ikke det, var godt å gå tur ALENE'' - noe som er merkelig å si når man inviterer til sånt? Synes det var snodig og ble litt såra av svaret fordi det var merkelig... Jeg satt meg på pc og sjekket nyheter, mail og litt podcast før vi skal benytte spillet "just dance" eller et annet spill vi spilte sammen på konsollen. 

Så ble det god stemning, hadde drikke, spilte, også ble vi intime sammen. Han brukte vibrator på meg og jeg kom med positiv respons kroppslig og med ord - men han svarte noe jeg ikke husker hva jeg sa men det var direkte for å såre eller være kjip. Da ante jeg ugler i mosen og måtte stå opp for å tenke "vent nå litt, hva er det som skjer"

istedenfor å sette seg ned å si det går han rundt og sårer meg ved å si mye merkelige ting. 

Han ville ikke ordne opp i hva enn det er fordi han mente at det bare er utsettelse av forholdet. Jeg gikk i sjokk og takket for meg og sa okei, adjø og tok sakene mine og dro. 

Ettersom jeg fikk jobb noen måneder og spart opp og alt var så fint tenkte jeg å høre om ''hei! skal vi flytte sammen? :)" fordi det var gått en stund og jeg genuint var lykkelig! tenkte å spørre bare få dager før jeg ble slått opp med, men tenkte dette skal jeg ta opp i 3 årsferingen! 

jeg bare er paff over at en mann midt i tredveårene gjorde det på en umoden måte. Jeg er 24 og selv hvis jeg skulle være med en i min aldersgruppe ville jeg synes det er absurd barnslig måte.... Det er forferdelig. 

Ts

Herregud for en dust!! o.o  Det er kjempe merkelig!! 
Jeg tror jeg det er noe han skjuler eller ikke vil si.. og at han evt gjør slutt pga det men vil ikke si det til deg. For det der virker jo helt absurd! 

• Liker 4
Skrevet (endret)
Becky skrev (6 minutter siden):

Herregud for en dust!! o.o  Det er kjempe merkelig!! 
Jeg tror jeg det er noe han skjuler eller ikke vil si.. og at han evt gjør slutt pga det men vil ikke si det til deg. For det der virker jo helt absurd! 

virker ikke helt sånn egentlig at det er noe å skjule, eneste er at kanskje deprimert... jeg snakket og ville høre om det er noen andre inn i bildet, men så at genuint så var det ikke det og han er lei seg. 

ts

Endret av timmian
AnonymBruker
Skrevet

Fra å be deg dit og ha sex til å bli så rar plutselig er merkelig!! 3 år er jo litt tid så du kjenner han jo. Hadde det vært 3 uker så kunna jeg skjønt det på en måte, for det finnes mye skrudde mennesker. 
Så bra du bare tok sakene dine og dro. Jeg er nesten sikker på du hører fra han igjen, så lenge du er totalt taus. Har han slettet deg fra snap, fb? Hvis ikke så ikke legg ut noe som helst der heller, som du har gått opp i røyk og forsvunnet. Etter 3 år bør han faen meg komme med ei bedre forklaring enn å oppføre seg sånn! Noe må ha skjedd. 
Håper du har familie og ei god venninne du kan være sammen med. Det hjelper på å ha noen der du stoler på❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fra å be deg dit og ha sex til å bli så rar plutselig er merkelig!! 3 år er jo litt tid så du kjenner han jo. Hadde det vært 3 uker så kunna jeg skjønt det på en måte, for det finnes mye skrudde mennesker. 
Så bra du bare tok sakene dine og dro. Jeg er nesten sikker på du hører fra han igjen, så lenge du er totalt taus. Har han slettet deg fra snap, fb? Hvis ikke så ikke legg ut noe som helst der heller, som du har gått opp i røyk og forsvunnet. Etter 3 år bør han faen meg komme med ei bedre forklaring enn å oppføre seg sånn! Noe må ha skjedd. 
Håper du har familie og ei god venninne du kan være sammen med. Det hjelper på å ha noen der du stoler på❤️

Er ikke alt som jeg tok med, men noe som jeg egt gjerne vil ha som nyeste brettspillet, noen toalettsaker, kakeformen jeg tok med for 17 mai og lader men det er samt ikke krise å legge igjen. Jeg sendte kun mld der jeg vil gjerne ha en dialog slik at jeg forstår avgjørelsen mer, at jeg har ikke forventinger eller noe men bare litt clousere samt kunne tatt sakene mine. Fordi under det som skjedde gikk det blankt for meg, dette skjedde nettopp og selv da husker jeg ikke hva sårende ting han så MENS han brukte vibrator på meg f eks. Alt er tåkete.

Tenker ikke å kontakte mer, med mindre han gjør fordi det er ikke mer. Jeg skal ikke trygle tilbake. 

Jeg ringer en del folk og søs som nylig har født ei nydelig første datter som pusser opp gikk med engang for å rydde opp på terassen... for at jeg kunne bli hentet og spise is. Men matlysten er ikke der mer og har dårlig samvittighet siden hun hadde trossalt keisersnitt forrige uke. 

Har litt hvitvin og hører på sanger, tenker på både de fine minnene og noen kjipe... Jeg har bare lyst å lære noe fra dette, og hva å se etter neste gang evt hva jeg kunne gjort. Men ærlig? det er ikke så mye jeg kunne gjort, jeg gjorde alt og er egentlig ikke en quitter når det gjelder en person jeg så for meg å dele fremtid med. 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...