Gå til innhold

Bli seksuelt tiltrukket av eldre dame

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor unormalt er er det at en mann på  23 år blir tiltrukket av ei dame som er 13-14 år eldre? Hun er sprudlende, liten og nett i kroppen og ser  yngre ut?

Anonymkode: ccdd1...24b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Må nesten sitere Castor Troy på denne; take a fucking guess.

Hvorfor du velger ordbruken unormalt på noe som åpenbart er heeeelt normalt er et mye større spørsmål.

Endret av Isaccis
  • Liker 3
Skrevet

Da er hun 36 🙂  Er jo ikke gammel da. 😂   det er heeeelt innafor. Jeg så for meg noe helt annet etter overskriften 🙂  

Jeg fikk heldigvis sjansen til gjøre det når jeg var på din alder, hun var 15 år eldre. Det var VELDIG kult! Har aldri angra et sekund, Hun viste virkelig hva hun ville ! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
stav skrev (1 minutt siden):

Da er hun 36 🙂  Er jo ikke gammel da. 😂   det er heeeelt innafor. Jeg så for meg noe helt annet etter overskriften 🙂  

Jeg fikk heldigvis sjansen til gjøre det når jeg var på din alder, hun var 15 år eldre. Det var VELDIG kult! Har aldri angra et sekund, Hun viste virkelig hva hun ville ! 

Jeg er en dame på 36. Føler på at mange ser på meg som «for gammel allerede». Jeg er også litt for høy med mine 172 cm på sokkelesten. Ble skilt i fjor, så er singel på andre året. 

Anonymkode: e9238...9b3

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha vært på dette forumet har jeg lært at jeg er en eldre dame :fnise:

Anonymkode: 1e632...209

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er en dame på 36. Føler på at mange ser på meg som «for gammel allerede». Jeg er også litt for høy med mine 172 cm på sokkelesten. Ble skilt i fjor, så er singel på andre året. 

- Du er ikke for gammel

- du er ikke for høy 

-kondolerer med skilsmissen

-gå ut og lev 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Eldre dame på 37!

😂😂😂😂😂😂

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gled deg til du bikker 40, det er da livet begynner.

AnonymBruker
Skrevet
stav skrev (3 timer siden):

Hehe... samme her. Bare det at her var aldersforskjellen nesten dobbelt så stor, 28 år. Jeg var 24, og hun 52.  Helt fantastisk, som å rykke opp i "sexlivets elitedivisjon"    😁

Anonymkode: e6571...9eb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt å tenne på kvinner i alle aldrer :) 

Anonymkode: db232...6c5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...