AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #1 Skrevet 23. mai 2021 Jeg har nå kommet frem til at jeg vil legge fliser på mine eksisterende fliser på badegulvet. Har noen av dere gjort dette før? Det er et femten år gammelt bad som i følge de jeg har snakket med virker helt tett. Flisene er også helt rette, altså ingen skjevheter eller tegn til åpninger. Jeg tenker helst å ansette noen til dette, men så var det lommeboka. Jeg finner ingen gode videoer om dette på youtube, og lurer på om noen har erfaring med fremgangsmåte. Det er særlig kappingen som "skremmer" meg, samt sluket. Har to sluk på gulvet. 1. Hvor mye koster det vanligvis å leie noen til dette? Jeg har kjøpt flisene, men har ikke noe utstyr. 2. Har noen av dere gjort dette selv, og vil dere anbefale det? Anonymkode: bc828...2ce
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #2 Skrevet 24. mai 2021 Kan du ikke heller male flisene? Et vennepar pusset opp badet skikkelig og der var det lagt flis på flis mange ganger, det ble et mareritt å ordne opp i. Anonymkode: 729b1...b30
Scoops Skrevet 24. mai 2021 #3 Skrevet 24. mai 2021 Det går helt fint og ligge flis på flis,du må bare huske å prime det først med en prime som er beregnet til det.Kapping av flis er ikke noe problem ,men verktøy må du ha. Angående pris er det veldig store forskjeller så jeg ville bare tatt en ringerunde og hørt visst du ikke føler du klarer dette selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå