Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt foundationpudderet medium beige mikset med fairly light. Ser de samme er i foundation. Hadde en tester på FL var ganske ok. Men fikk ikke optimal effekt siden de ikke hadde medium beige inne. Andre som har prøvd dette? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med dette i 20 årene, det ga et naturlig resultat. Men i løpet av 30 årene fikk jeg litt større porer, og opplevde da at disse ble mer synlige enn om jeg brukte en flytende foundation med fukt. Nå når jeg er 38 kan jeg se for meg at det også blir for tørt for min hudtype, og med det ser unaturlig ut. 

Anonymkode: 79734...60e

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg var veldig fornøyd med dette i 20 årene, det ga et naturlig resultat. Men i løpet av 30 årene fikk jeg litt større porer, og opplevde da at disse ble mer synlige enn om jeg brukte en flytende foundation med fukt. Nå når jeg er 38 kan jeg se for meg at det også blir for tørt for min hudtype, og med det ser unaturlig ut. 

Anonymkode: 79734...60e

Merker ingenting jeg av pudderfundation og jeg er 39 men nå har den kommet i flytende foundation lurte på om du eller noen andre har testet ut den.  Hva bruker du nå da?

Endret av Cecilie82
AnonymBruker
Skrevet

Elsker BM pudderet, løst. Men viktig å bruke rett kost og virkelig blende det inn i huden.

Anonymkode: 1221a...ec4

• Liker 1
Skrevet

Ser foundation har samme navn som løspudder foundationen så skal få en tester å prøve det ut uansett 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...