AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #1 Skrevet 23. mai 2021 Jeg er i sjokk! Møtte en mann i fjor høst. Vi har en sinnsyk kjemi. Har aldri opplevd noe lignende. Det har vært vanskelig å møtes pga. Covid, men vi har hele tiden hatt kontakt. Nå ringte han og fortalte at det er slutt med samboeren. At han er nødt til å slette meg fra telefonen fordi han er redd for at hun kan finne på å gå igjennom den. Det vil ikke gi et godt samarbeidsklima, og han spurte om han kunne få lov til å ta kontakt med meg når alt mellom de har roet seg. Når alt er avklart i forhold til barn og det økonomiske. At han trengte å fokusere på det nå. Jeg trodde aldri dette kom til å skje. Har aldri bedt han om å gå fra henne. Men klarer ikke å la være og kjenne på en forventning om hva høsten kan bringe. Måtte bare dele det med noen😅🙈 Anonymkode: 8b823...796 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #2 Skrevet 23. mai 2021 Da er det langhelg. Anonymkode: 12f3c...3a8 9
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. mai 2021 #3 Skrevet 23. mai 2021 Han var utro mot sin samboer, så hvorfor skulle han ikke være utro mot deg?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #4 Skrevet 23. mai 2021 passe på va man ønsker sei. Man kan brått få det jippi en utro mann med barn LOL Anonymkode: a7caa...b4a 23
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #5 Skrevet 23. mai 2021 Så nå som hun er en eks er han redd for hun skal sjekke tlf 😂 Dette trudde du på? Han er nå fri og frank til å møte andre damer og du lot deg lure. Nei høsten vil ikke bringe noe annet enn at han vil bruke deg for tilgjengelig sex. 🤦♀️ Anonymkode: c9f32...732 30
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #6 Skrevet 23. mai 2021 Kan være samboeren som har gjort slutt med han. Kanskje hun var drittlei hele fyren. Anonymkode: 66981...c59 12
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #7 Skrevet 23. mai 2021 Ikke bry deg så hardt om det som skrives her. Det finnes en viss sjanse for at det er sånn som han sier, og at du fint kan ha litt forventninger. Det kan ta tid, og dere må nok holde en lav profil en stund. Lykke til! Anonymkode: e15db...8f6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #8 Skrevet 23. mai 2021 Han er utro, og er redd hun skal finne ut. Jeg synes hun burde få vite. Kansje han er redd for ryktet sitt? Anonymkode: 76541...1a3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #9 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): passe på va man ønsker sei. Man kan brått få det jippi en utro mann med barn LOL Anonymkode: a7caa...b4a Ts har da ikke sagt at hun ønsker et samboerskap som er eksklusivt med fyren. Dette er ikke den mørke middelalderen - folk som ønsker seg særboerskap og åpne forhold har lov til å si det i offentligheten uten å bli brent på bålet. Om ts var veldig opptatt av at partneren ikke lå med andre ville hun jo ikke valgt seg en som hun visste lå med andre, liksom. Anonymkode: 7896d...1fe
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #10 Skrevet 23. mai 2021 Ser nå at jeg burde ha utdypet relasjonen vår. Vi er i 30-40 årene. Har fått de barna vi skal ha, og det har aldri vært snakk om noe superseriøst mellom oss. Vi bor i hver vår by, og ønsker å kunne møtes når det passer seg slik. Anonymkode: 8b823...796
The Kitten Skrevet 23. mai 2021 #11 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ser nå at jeg burde ha utdypet relasjonen vår. Vi er i 30-40 årene. Har fått de barna vi skal ha, og det har aldri vært snakk om noe superseriøst mellom oss. Vi bor i hver vår by, og ønsker å kunne møtes når det passer seg slik. Anonymkode: 8b823...796 Så dere ønsker å holde på som før? 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #12 Skrevet 23. mai 2021 The Kitten skrev (12 minutter siden): Så dere ønsker å holde på som før? Blir selvfølgelig å møtes oftere og over lengre perioder. Kunne vise oss offentlig. Vært et par. (De nærmeste vennene hans vet om oss). Aldri hyggelig å snike seg rundt bak ryggen på noen. Hilsen ts Anonymkode: 8b823...796
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #13 Skrevet 23. mai 2021 Han har gjort det slutt med samboeren som han har vært utro mot og vil kutte kontakten med deg "for en periode"? Kjempelovende, lykke til 😂 Anonymkode: 32357...6d8 6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #14 Skrevet 23. mai 2021 Om igjen: Han var utro mens de bodde sammen, altså den største sjansen for å oppdages. Nå skal han bo alene hvor hun har null tilgang til hans eiendeler - og han sier han er redd for å bli oppdaga? Når du i tillegg bor i annen by og det er ca 0,1% sjanse for å bli oppdaga? Høres veldig merkelig ut. Men om intensjonen din uansett bare er sex så er jo det likegyldig - sånn utover at du bør finne deg noen andre å ligge med. Anonymkode: 9a98a...b6d 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #15 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Om igjen: Han var utro mens de bodde sammen, altså den største sjansen for å oppdages. Nå skal han bo alene hvor hun har null tilgang til hans eiendeler - og han sier han er redd for å bli oppdaga? Når du i tillegg bor i annen by og det er ca 0,1% sjanse for å bli oppdaga? Høres veldig merkelig ut. Men om intensjonen din uansett bare er sex så er jo det likegyldig - sånn utover at du bør finne deg noen andre å ligge med. Anonymkode: 9a98a...b6d Vi vet ikke situasjonen her. Kanskje de må bo under samme tak en stund til. Kanskje hun er ute etter noe å ta ham på? Til ts: Hvis det er flere av vennene hans som vet det, så er dere fucked. En betrodd person kan gå an, men dette kommer garantert eksen hans for øre. Anonymkode: e15db...8f6 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #16 Skrevet 23. mai 2021 4 hours ago, Catalina Culès said: Han var utro mot sin samboer, så hvorfor skulle han ikke være utro mot deg? Kanskje fordi ts tilfredsstiller ham seksuelt, mens samboeren ikke gjør det. Noen er lettere å være utro mot enn andre. Anonymkode: d56b9...b88
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #17 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi vet ikke situasjonen her. Kanskje de må bo under samme tak en stund til. Kanskje hun er ute etter noe å ta ham på? Til ts: Hvis det er flere av vennene hans som vet det, så er dere fucked. En betrodd person kan gå an, men dette kommer garantert eksen hans for øre. Anonymkode: e15db...8f6 De er nødt til å bo sammen i en periode. Og jeg synes det er riktig av han å ha fokus på å gjøre denne prosessen på en mest mulig ryddig måte. Slik at det blir en best mulig overgang for barna. Vi får nok av tid sammen senere. Har selv gått igjennom brudd med barn involvert, og vet hvor krevende det er. De som vet om oss er hans nærmeste venner, ikke hennes eller deres. Har de holdt kjeft til nå så fortsetter de nok med det. Og ja, sexen er fantastisk! De har ikke hatt et samliv på flere år. Bodd på separate rom etc. Hilsen ts Anonymkode: 8b823...796
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #18 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): De er nødt til å bo sammen i en periode. Og jeg synes det er riktig av han å ha fokus på å gjøre denne prosessen på en mest mulig ryddig måte. Slik at det blir en best mulig overgang for barna. Vi får nok av tid sammen senere. Har selv gått igjennom brudd med barn involvert, og vet hvor krevende det er. De som vet om oss er hans nærmeste venner, ikke hennes eller deres. Har de holdt kjeft til nå så fortsetter de nok med det. Og ja, sexen er fantastisk! De har ikke hatt et samliv på flere år. Bodd på separate rom etc. Hilsen ts Anonymkode: 8b823...796 Så nå skal han altså holde det ryddig 😂 kvalitetstype der der 😂 Anonymkode: 32357...6d8 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #19 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så nå som hun er en eks er han redd for hun skal sjekke tlf 😂 Dette trudde du på? Han er nå fri og frank til å møte andre damer og du lot deg lure. Nei høsten vil ikke bringe noe annet enn at han vil bruke deg for tilgjengelig sex. 🤦♀️ Anonymkode: c9f32...732 Du er klar over at kvinner som menn også har behov for sex? Så jeg forstå ikke helt hvorfor kvinner skal bli fortalt at de blir utnyttet seksuelt hele tiden. «Han bruker deg». Når jeg har sex med menn bruker jeg da de like mye? Anonymkode: f584f...44d
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #20 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du er klar over at kvinner som menn også har behov for sex? Så jeg forstå ikke helt hvorfor kvinner skal bli fortalt at de blir utnyttet seksuelt hele tiden. «Han bruker deg». Når jeg har sex med menn bruker jeg da de like mye? Anonymkode: f584f...44d Og akkurat det samme, når det gjelder årsaken til utroskapen. Kanskje savnet han emosjonell tilkobling til samboeren? Anonymkode: e15db...8f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå