Gå til innhold

Pøver å overbevise venninna om at kollegaen har ei greie for hu

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bestevennina mi jobber i en klesbutikk, var en gang jeg kom innom for å bare si hei til henne og hun har denne kollegaen som jeg vil si er interessert i henne. Har prøvd å ta det opp med henne, men da sier hun bare at han bare er på den måten. Jeg rooter virkelig på de to! Hadde vært så søte sammen, pluss venninna mi liker han såååå vinn vinn;) 

Når jeg kom innom og mens de to holdt på med å legge frem noen nye klær, altså hver eneste annleding han gikk forbi så tok han på henne. Strøk henne på hånda, danser litt og lager litt show... altså nå synes jeg venninna mi er sykt denial, dette er liksom noe jeg har tolket fra noe jeg så i 5-10 min... men hun har jo fortlat meg hvor godt hun trives å jobbe med han

Overtolker jeg dette eller synes ikke dere å at det virker som om han har ei greie for hu? Jeg prøver virkelig å få venninna mi til å innse det, men så klart fullt mulig jeg bare overanalyserer, men jeg har liksom en del guttevenner å vi kødder ikke helt på den måten der, er litt annerledes, men igjen såklart folk er forskjellige

Når jeg å venninna har snakket sammen å så har hun fortalt hvordan han har prøvd å finne kallenavn til henne og legit det første navnet han sa for tull var "baby girl"

Anonymkode: a7c3d...6cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du overtenker her nei, høres ut som han liker henne! Heier på kjærligheten<3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tja vanskelig å si, men virker som han mest sannsylig har ei greie for hu

Anonymkode: 7dc8a...975

AnonymBruker
Skrevet

Jobber i klesbutikk, stryking, dansing og lager show? Har du sett en mann som liker kvinner flørte? 

Anonymkode: 0a4a2...301

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har venninna di fortalt noe mer? snakker de sammen noe på fritiden eller snakker de om noe spesielt på jobb? 

Anonymkode: ba95c...0be

Skrevet

Kleint å kalle noen for «Baby girl» i 2021 :babygutt: Men jo, lenge leve kjærligheten. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han er homo, spør du meg.

Anonymkode: 48056...f46

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jobber i klesbutikk, stryking, dansing og lager show? Har du sett en mann som liker kvinner flørte? 

Hahahaha

Har venninna di fortalt noe mer? snakker de sammen noe på fritiden eller snakker de om noe spesielt på jobb? 

Vel tror ikke de har noe kontakt utenfor jobb, prøver å få henne til å adde han på snap elns bare for å se hvor det går, men tror ikke hun helt tårer

Kenelz skrev (3 minutter siden):

Kleint å kalle noen for «Baby girl» i 2021 :babygutt: Men jo, lenge leve kjærligheten. 

Ja, han gjorde det vel bare for kødd, men jupp sykt kleint

Anonymkode: a7c3d...6cf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes jeg ser fyren, svinsende rundt, skeiv som ei låvedør. 🌈

Anonymkode: 084d4...bfa

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Høres ut som han er homo, spør du meg.

Jeg synes jeg ser fyren, svinsende rundt, skeiv som ei låvedør. 🌈

Altså tror både venninnen og ts hadde vært klar over det om han var gay, dere dømmer jo fyren basert på yrke og noe kødd...

1. det er ikke noe galt i å være mann å jobbe i en klesbutikk? pluss er jo ikke sikkert han jobber i en damebutikk heller? ts har jo ikke spesifisert det, kan jo være urban for alt jeg vet?

2. Normalt når vi er rundt folk vi liker eller er komfortable med så er vi ikke redde for å dumme oss litt ut, tror det er greia med denne gutten, er ganske komfortabel med denne jenta

3. Jeg beundrer selvtilitten hans værtfall

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Altså tror både venninnen og ts hadde vært klar over det om han var gay, dere dømmer jo fyren basert på yrke og noe kødd...

1. det er ikke noe galt i å være mann å jobbe i en klesbutikk? pluss er jo ikke sikkert han jobber i en damebutikk heller? ts har jo ikke spesifisert det, kan jo være urban for alt jeg vet?

2. Normalt når vi er rundt folk vi liker eller er komfortable med så er vi ikke redde for å dumme oss litt ut, tror det er greia med denne gutten, er ganske komfortabel med denne jenta

3. Jeg beundrer selvtilitten hans værtfall

Og med det forstår jeg hvorfor enkelte venninner svirrer rundt i åresvis, tolker signaler, hører hva andre tror. Om han gjør noe, eller sier noe, så betyr det ett eller annet. 

Som å høre en venninne av meg dette her "bare fordi han jobber i en klesbutikk....." Nei, selvfølgelig ikke, men man ser jo en total veldig raskt. Nå husker jeg ikke sist jeg så en mann som jobbet i kvinneavdelingen på HM, hadde han i tillegg smådanset litt og laget show, vel, jeg ville absolutt ikke lagt inn aksjene mine der. 

Og du, det å kalle noen gay er ikke dømming, like lite som det er å spekulere i om han er gift eller ikke :) 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det kan godt være at han er interessert i venninna di, men jeg skjønner ikke helt hvorfor du henger deg så opp i det og mener at hun fornekter at han er interessert. Kanskje hun er som meg, som ønsker å ha slike flørter/begynnende romanse litt privat, fram til det evt. blir noe mer? Men uansett, kan ikke de to få finne ut av dette selv? Du får nok vite det om de begynner å date.

Anonymkode: 71b5f...755

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

P.S. Det kan jo selvfølgelig også være at hun ikke er interessert i ham på den måten, kanskje opplever interessen hans som "litt mye" siden de jobber sammen, og derfor ønsker å avfeie det.

Anonymkode: 71b5f...755

AnonymBruker
Skrevet

Selv om hun liker han betyr ikke det at hun tenner på en mann som oppfører seg på den måten. Det første jeg tenkte også er at han er homofil. Han oppfører seg i alle fall definitivt ikke maskulint. Det der passer nok for de færreste jenter.

Anonymkode: 799e4...e8b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor det er et problem for deg. 

Anonymkode: 8f815...e99

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke en dritt av hva du skriver. Kan du holde deg til ett språk av gangen?

Anonymkode: 91d1f...3d9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor det er et problem for deg. 

Anonymkode: 8f815...e99

Antakelig fordi denne «venninna» egentlig er TS.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Antakelig fordi denne «venninna» egentlig er TS.

Tviler. Du aner ikke hvor mange "velmenende" venninner det er der ute, som skal hjelpe.  De ser andres liv som en såpeopera, som de kan regissere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...