Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg sliter så innmari med at jeg har klærne fulle av hår når de kommer ut av vaskemaskinen. Må bruke flere ark av klesrullen for å få plaggene noen lunde grei. Er det noe triks for å få vekk hår?

Vaskemaskinen rensen og filteret sjekkes ofte, så det er ikke noe galt med vaskemaskinen. Vi har to katter som røyter en del, men enkelte plagg er jo helt ille når det kommer til hår. 😬

Anonymkode: 7db90...2a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en hund, men av og til virker det som jeg driver et svært oppdrettsanlegg av hund så jeg vet hva du mener😬 

Jeg merker enorm forskjell etter vi fikk oss tørketrommel (elsk).. Kanskje spesielt på enkelte type ting som ull sokker, men henholdsvis all type klær ser bedre ut nå med litt tid i tørketrommelen. Når vi tømmer filteret på tørketrommelen finner vi både en og to hundehaler etter en liten stund.

Jeg har desverre ikke noe andre tips enn dette og den kjedelige klesrullen.. Alternativt er jo å leve uten klær, eller gud forby dyr og det er jo utelukkende..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har samme problemet, bare at jeg har ikke kjæledyr - jeg har kun meg selv, og jeg mister hår hele jævla tiden. :P Lange blonde hår på alle klesplaggene, og mange av dem. Blæ. Har ingen råd dessverre. Kjøpe klesrulle på salg ofte? 

Anonymkode: b43c1...7cd

AnonymBruker
Skrevet

Vask svart for seg selv og ikke bland farger.

Anonymkode: bc26d...7fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bland vanlig tøy med frotté håndklær. Da blir alt tøyet helt loete. Vask sort og lyse farger hver for seg. 

Anonymkode: bce6d...c25

AnonymBruker
Skrevet

Har lignende problem, bare at det er mine egne hår. Fatter ikke at jeg har noe hår igjen på hodet:huh: Men mener det finnes en dings man har inni maskinen som skal kunne samle opp sånt? 

Anonymkode: b668e...9fe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke bland vanlig tøy med frotté håndklær. Da blir alt tøyet helt loete. Vask sort og lyse farger hver for seg. 

Anonymkode: bce6d...c25

Alt sorteres og ingenting blandes, likevel blir det helt hårete.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har lignende problem, bare at det er mine egne hår. Fatter ikke at jeg har noe hår igjen på hodet:huh: Men mener det finnes en dings man har inni maskinen som skal kunne samle opp sånt? 

Anonymkode: b668e...9fe

Har hørt at man kan prøve med sånn oppvasksvamp som har sånn grov side inni. Fanger opp litt, men ikke mye. 😂

AnonymBruker
Skrevet
skreppamedleppa skrev (2 timer siden):

Jeg har en hund, men av og til virker det som jeg driver et svært oppdrettsanlegg av hund så jeg vet hva du mener😬 

Jeg merker enorm forskjell etter vi fikk oss tørketrommel (elsk).. Kanskje spesielt på enkelte type ting som ull sokker, men henholdsvis all type klær ser bedre ut nå med litt tid i tørketrommelen. Når vi tømmer filteret på tørketrommelen finner vi både en og to hundehaler etter en liten stund.

Jeg har desverre ikke noe andre tips enn dette og den kjedelige klesrullen.. Alternativt er jo å leve uten klær, eller gud forby dyr og det er jo utelukkende..

Ja, tørketrommel er supersnedig! Vår ble ødelagt i fjor, så vi har liksom ikke fått ordna ny enda. 😭

Går gjennom så mange klesruller, tragisk. Er ikke så gira på det å gå naken heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...