AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #1 Skrevet 23. mai 2021 Er så usikker - men har lagt inn aksjer siden dag 12. Tror dere eggløsningen har skjedd? Holder det med annen hver dag fremover eller skal vi kjøre på hver dag fortsatt..? Anonymkode: 6b299...ef8
saloni Skrevet 23. mai 2021 #2 Skrevet 23. mai 2021 Du har mest sannsynlig EL i dag ifølge ELtestene dine! EL skjer ca. 24 timer etter positiv ELtest. De sier at 1-2 dager før EL er de "beste" dagene å legge inn aksjer på, for da venter sædcellene på eggcellen når den slipper. Men jeg tror jeg ville lagt inn aksjer i dag også bare for å være helt sikker! 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3 Skrevet 23. mai 2021 saloni skrev (1 time siden): Du har mest sannsynlig EL i dag ifølge ELtestene dine! EL skjer ca. 24 timer etter positiv ELtest. De sier at 1-2 dager før EL er de "beste" dagene å legge inn aksjer på, for da venter sædcellene på eggcellen når den slipper. Men jeg tror jeg ville lagt inn aksjer i dag også bare for å være helt sikker! Takk for svar! Skal få lagt inn aksjer i dag og i morgen hvertfall! 🤞🏼 Skal ikke stå på innsatsen da hvertfall 🤞🏼🙈. PP16 og smålei 😏 Anonymkode: 6b299...ef8
saloni Skrevet 23. mai 2021 #4 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar! Skal få lagt inn aksjer i dag og i morgen hvertfall! 🤞🏼 Skal ikke stå på innsatsen da hvertfall 🤞🏼🙈. PP16 og smålei 😏 Anonymkode: 6b299...ef8 Det høres ut som en lur plan! Kjedelig med så mange pp... Håper det går for dere denne pp her! 1
Niny Skrevet 24. mai 2021 #5 Skrevet 24. mai 2021 Jeg ville sagt testen igår er enda positiv så egget slipper nok ikke da. Høyst sannsynlig idag, og da er idag og imorgen også fertil dag 😉 Jeg pleide ha positiv i 2 dager. Dag 3-4 slapp egget mitt da. Tempet så fikk bekreftet når egget slapp.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #6 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Takk for svar! Skal få lagt inn aksjer i dag og i morgen hvertfall! 🤞🏼 Skal ikke stå på innsatsen da hvertfall 🤞🏼🙈. PP16 og smålei 😏 Anonymkode: 6b299...ef8 Har dere prøvd 16 pp uten en positiv test? Anonymkode: eb4c8...265
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #7 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har dere prøvd 16 pp uten en positiv test? Anonymkode: eb4c8...265 Ja.. 😞 Begge har blitt sjekket, alt normalt. Men har tatt hormoner denne syklusen 🤞🏼 Anonymkode: 6b299...ef8
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #8 Skrevet 24. mai 2021 Niny skrev (8 timer siden): Jeg ville sagt testen igår er enda positiv så egget slipper nok ikke da. Høyst sannsynlig idag, og da er idag og imorgen også fertil dag 😉 Jeg pleide ha positiv i 2 dager. Dag 3-4 slapp egget mitt da. Tempet så fikk bekreftet når egget slapp. Negativ test i gårettermiddag/kveld. Så tror egget har sluppet. Skal prøve å legge inn aksjer i kveld også. samboer er borte i morgen så. Anonymkode: 6b299...ef8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå