Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så usikker - men har lagt inn aksjer siden dag 12. Tror dere eggløsningen har skjedd? 
 Holder det med annen hver dag fremover eller skal vi kjøre på hver dag fortsatt..? 

29CE093B-D7E9-44BA-8C15-D44D3B163DF2.jpeg

Anonymkode: 6b299...ef8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har mest sannsynlig EL i dag ifølge ELtestene dine! EL skjer ca. 24 timer etter positiv ELtest. De sier at 1-2 dager før EL er de "beste" dagene å legge inn aksjer på, for da venter sædcellene på eggcellen når den slipper. Men jeg tror jeg ville lagt inn aksjer i dag også bare for å være helt sikker! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
saloni skrev (1 time siden):

Du har mest sannsynlig EL i dag ifølge ELtestene dine! EL skjer ca. 24 timer etter positiv ELtest. De sier at 1-2 dager før EL er de "beste" dagene å legge inn aksjer på, for da venter sædcellene på eggcellen når den slipper. Men jeg tror jeg ville lagt inn aksjer i dag også bare for å være helt sikker! 

Takk for svar! Skal få lagt inn aksjer i dag og i morgen hvertfall! 🤞🏼 Skal ikke stå på innsatsen da hvertfall 🤞🏼🙈. PP16 og smålei 😏 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for svar! Skal få lagt inn aksjer i dag og i morgen hvertfall! 🤞🏼 Skal ikke stå på innsatsen da hvertfall 🤞🏼🙈. PP16 og smålei 😏 

Det høres ut som en lur plan! Kjedelig med så mange pp... Håper det går for dere denne pp her!

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville sagt testen igår er enda positiv så egget slipper nok ikke da. Høyst sannsynlig idag, og da er idag og imorgen også fertil dag 😉

Jeg pleide ha positiv i 2 dager. Dag 3-4 slapp egget mitt da. Tempet så fikk bekreftet når egget slapp. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Har dere prøvd 16 pp uten en positiv test? 

Anonymkode: eb4c8...265

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har dere prøvd 16 pp uten en positiv test? 

Anonymkode: eb4c8...265

Ja.. 😞 Begge har blitt sjekket, alt normalt. Men har tatt hormoner denne syklusen 🤞🏼

AnonymBruker
Skrevet
Niny skrev (8 timer siden):

Jeg ville sagt testen igår er enda positiv så egget slipper nok ikke da. Høyst sannsynlig idag, og da er idag og imorgen også fertil dag 😉

Jeg pleide ha positiv i 2 dager. Dag 3-4 slapp egget mitt da. Tempet så fikk bekreftet når egget slapp. 

Negativ test i gårettermiddag/kveld. Så tror egget har sluppet. Skal prøve å legge inn aksjer i kveld også. samboer er borte i morgen så. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...