Gå til innhold

Har Kappa veldig små størrelser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en jakke fra Kappa på nett i den størrelsen jeg pleier å bruke på tilsvarende jakker fraAdidas, Puma etc, men den er jo knøttliten. Jeg får den på meg men kan ikke ha ennet enn en t-skjorte på under. Det er ikke mulig å ha en genser under og da faller jo litt av poenget med den bort. Synes jo jakka er ganske fin, og størrelsene større var utsolgt så bytte blir ikke så lett heller. Kan jo ta en annen jakke over den når jeg skal ut, men litt irriterende at de ikke følger størrelsene som de andre i alle fall mer eller mindre gjør. Er dette vanlig for Kappa? Har ikke noe særlig fra dem fra før. Veldig usikker på om jeg skal beholde den og bruke den som jeg bille brukt en genser eller bytte inn, men da får jeg kanskje ikke tak i større størrelse. Vil det se rart ut med to jakker? Har andre jakker som sagt jeg kan bruke over men jakke på jakke? Er det snålt? 

1F2481E0-ECA3-46A9-B84F-0E8321C14F25.jpeg

Anonymkode: 962fa...cb2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere slike Adidas jakker og Puma jakker som kan brukes over den nye Kappa jakka. Jeg bruker Pumajakkene under Adidasjakkene når været er for kaldt for en jakke, men ikke kaldt nok for vinterjakke. Og drar glidelåsen helt opp og da synes ikke den innerste jakka uansett. Men ser det rart ut med to jakker om den ytterste er åpen? Nå ble jeg plutselig veldigusikker på noe jeg aldri har tenkt på før... Jeg er kvinne, men fant bare menn med jakkene på...

0BD45B41-F01A-4F99-A0C9-B595AE2E6720.jpeg

5732A47F-E528-4558-BA30-EF391B3A2DA5.jpeg

F57CAC62-544A-4EFC-A400-CD9E0C69AEE3.jpeg

Anonymkode: 962fa...cb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...