Gå til innhold

Når spiser dere middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

17-19. Noen få ganger hender det faktisk at det blir kl 16. 😋. Dette er bare på hverdagen da. 🐗I helgen kan det bli veldig sent. 🍕

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.5.2021 den 11.06):

Vi har i det siste spist middag i hverdagen litt sent. Rundt kl 19, men normalt har det vært ca kl 16. Ble litt nysgjerrig nå på hva som er vanlig rundt om. 😊
Når spiser dere middag i hverdagen? Er det forskjellig i helgen?

Anonymkode: 18d42...62d

Jeg bor alene så kan spise når jeg vil, det avhenger av om når jeg har jobbet og når jeg må stå opp. Når barna var små og når de bodde hjemme, varierte det fra kl. 17 til 21. Men vi hadde alltid mat og de visste hvordan de fant veien til kjøleskapet. 

Det er forskjell hvis jeg er på besøk eller har gjester, da varierer det også. Er småbarn på besøk er det ofte cirka kl. 17 eller litt før. 

Når jeg hadde barn i barnehagen stresset jeg ikke med middag, men lot de få et måltid når vi kom hjem. Det ble aldri så sent som jeg beskrev over, men middag ble kvelds noen ganger. 

Anonymkode: bbf95...37d

Skrevet

Jeg liker å spise sent, men vil gjerne ha et par timer mellom siste måltid og når jeg legger meg. Så alt fra 18 -21.

Har ikke barn. Det hadde nok forandret tidspunktene helt.

AnonymBruker
Skrevet

Sånn 17:30 til 18 ca, og i helgene og ferier rund 19-20. Liker egentlig best å spise litt seinere, men er ofte sulten tidlig siden jeg oftest bare spiser to måltider om dagen

Anonymkode: e0096...bc1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har allerede spist middagen min for i dag 😂 Spiste frokost, også klarte jeg ikke dy meg etterpå... 

Så da har jeg kun kveldsmat og lunsj igjen for hele dagen 🤨 Hmmm...

Anonymkode: 478f4...b5b

AnonymBruker
Skrevet

Det varierer helt enormt. De driver med sport og jeg trener, så alt fra 1500 til 2000

Anonymkode: 90d25...895

Skrevet

Jeg spiser vanligvis middag rundt kl 19-20, uansett om det er hverdag eller helg.

Spiser tidligere om jeg skal ut på kvelden.

Er hjemme fra jobb rundt 16-17, og er svært sjeldent sulten da. Om jeg er sulten, så tar jeg meg en proteinbar, en neve potetgull, eller en yoghurt...

AnonymBruker
Skrevet

Spist middag klokken 20:00 fra jeg var barn til nå. Det hender det er 19:30 eller 20:30 men 20:00 er normen. Er det hos alle i slekta, ingen forskjell om jeg besøker fettere/ kusiner eller onkler og tanter. Men jeg har venner som spiser tidlig. Har alltid syntes 16-17 tiden er underlig, man er jo ikke hjemme fra jobb enda. Min forrige nabo reiste seg alltid fra middagsbordet da jeg kom hjem fra jobb ca 17:15. Da var familien ferdigspist. Men han er elektriker, hun er jeg usikker på hva jobber med. Kanskje de som har slike yrker spiser tidlig? De starter jo alt i 07:00 tiden på jobb av en eller annen grunn. 

Anonymkode: 29f14...7f2

Skrevet

Jeg spiser middag forskjellige tider hver dag.🙂

Skrevet

Mellom 20:00 og 22:00

AnonymBruker
Skrevet

Mannen er hjemme fra jobb kl 17, og da står middagen klar på bordet.  😊

Anonymkode: 34348...397

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...