Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Takk 🙂

Anonymkode: b4547...a7f

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har prøvd? 😁

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd en spray som gjør håret silkemykt , elsker den !!! Og den går aldri tom 😂 lukter nydelig og

Anonymkode: 90387...7ba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har prøvd en spray som gjør håret silkemykt , elsker den !!! Og den går aldri tom 😂 lukter nydelig og

Ser at sjampo, balsam, kur koster rundt 550 per stk. Er det verdt prisen? 

Skrevet

Jeg har testet ut shampo, balsam, tørrshampo og håroljen fra Oribe, og synes ikke det var noen høydare for å være ærlig. Så, litt oppskrytt i mine øyne. Produktene lukter himla godt da, det skal de ha :) 

Det var ikke dårlige produkter, for all del, men jeg har brukt produkter som er bedre.

Jeg likte/liker veldig godt produktene fra System professional, før jeg mistet håret i fjor pga cellegift så hadde jeg langt tykt hår med mange fine hårstrå som floket seg lett. Rakk å bruke produktene i ca et halvt år før jeg ble syk, og nå som jeg begynner å få hår igjen så kommer jeg til å fortsette med den hårpleie-serien. 

De produktene jeg kan anbefale fra den serien er sjampo og balsam med fuktgivende innhold, leave-in balsam, hårkur og håroljen. Produktene koster litt, men ikke så kostbare som Oribe. De er dessuten veldig drøye i bruk, så du har de lenge før du må kjøpe nytt :) Det er frisørprodukter, men sparer endel på å handle på nett. Åh, gleder meg til jeg kan vaske og pleie håret mitt igjen! 

https://lyko.com/no/system-professional

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ser at sjampo, balsam, kur koster rundt 550 per stk. Er det verdt prisen? 

Aldri prøvd noe av dem, ville heller da gått for kevin murphy som er litt billigere og er det beste jeg noen gang har prøvd (shampo+balsam)

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Aldri prøvd noe av dem, ville heller da gått for kevin murphy som er litt billigere og er det beste jeg noen gang har prøvd (shampo+balsam)

Hvilken fra Kevin Murphy bruker du? Jeg har prøvd den rosa sjampoen og balsamen (tror den heter Angel?), men syntes ikke den var så god. Lukten var sinnsyk god da! 

AnonymBruker
Skrevet
skruf skrev (31 minutter siden):

Jeg har testet ut shampo, balsam, tørrshampo og håroljen fra Oribe, og synes ikke det var noen høydare for å være ærlig. Så, litt oppskrytt i mine øyne. Produktene lukter himla godt da, det skal de ha :) 

Det var ikke dårlige produkter, for all del, men jeg har brukt produkter som er bedre.

Jeg likte/liker veldig godt produktene fra System professional, før jeg mistet håret i fjor pga cellegift så hadde jeg langt tykt hår med mange fine hårstrå som floket seg lett. Rakk å bruke produktene i ca et halvt år før jeg ble syk, og nå som jeg begynner å få hår igjen så kommer jeg til å fortsette med den hårpleie-serien. 

De produktene jeg kan anbefale fra den serien er sjampo og balsam med fuktgivende innhold, leave-in balsam, hårkur og håroljen. Produktene koster litt, men ikke så kostbare som Oribe. De er dessuten veldig drøye i bruk, så du har de lenge før du må kjøpe nytt :) Det er frisørprodukter, men sparer endel på å handle på nett. Åh, gleder meg til jeg kan vaske og pleie håret mitt igjen! 

https://lyko.com/no/system-professional

Tusen takk 🙂 God bedring! ☺🌷

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
skruf skrev (19 minutter siden):

Hvilken fra Kevin Murphy bruker du? Jeg har prøvd den rosa sjampoen og balsamen (tror den heter Angel?), men syntes ikke den var så god. Lukten var sinnsyk god da! 

Tråden handler om Oribe...

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tusen takk 🙂 God bedring! ☺🌷

Takk🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tråden handler om Oribe...

Bare spurte, ren nysgjerrighet :)  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er godt fornøyd. Hodebunnen klør/svir ikke og håret blir ikke tørt. Hvis en kjøper de store pumpeflaskene fra Lyko blir jo litersprisen litt mer spiselig

Anonymkode: 2fc0e...6a2

AnonymBruker
Skrevet
skruf skrev (26 minutter siden):

Bare spurte, ren nysgjerrighet :)  

KM er jo bra, har lest det mange ganger 😊 men om Oribe har jeg ikke hørt så mye. Ser at leave-in balsam koster 570 kr. 150 ml. Fin forpakning, sikkert deilig lukt, men er det noe mer? 

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tviler veldig på at det er verd det. Og personlig bruker jeg heller produkter fra Lush som ikke er innpakket i plast. Men har du penger og vil prøve, så kan du teste.

Du betaler for merket, de plasserer seg i den prisklassen for å virke luksus, men husk at i alle fall shampo og balsam bokstavlig talt forsvinner i sluket. Ville heller prøvd noe stylingprodukter fra dem om jeg først skulle ha testet noe. 

Anonymkode: f14f3...7d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tviler veldig på at det er verd det. Og personlig bruker jeg heller produkter fra Lush som ikke er innpakket i plast. Men har du penger og vil prøve, så kan du teste.

Du betaler for merket, de plasserer seg i den prisklassen for å virke luksus, men husk at i alle fall shampo og balsam bokstavlig talt forsvinner i sluket. Ville heller prøvd noe stylingprodukter fra dem om jeg først skulle ha testet noe. 

Lush lukter så sterkt at jeg får hodepine hver gang jeg går FORBI butikken...

Jeg tenker mest på maske/leave-in, ja. Sjampo til 550 kr er selvfølgelig bare tull. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lush lukter så sterkt at jeg får hodepine hver gang jeg går FORBI butikken...

Jeg tenker mest på maske/leave-in, ja. Sjampo til 550 kr er selvfølgelig bare tull. 

Ja, mye lukter, der er jeg helt enig :) Men shampobaren og balsamen jeg bruker lukter nesten ingenting. Heldigvis er ikke alt så parfymert, det hadde ikke jeg klart heller.

AnonymBruker
Skrevet
skruf skrev (55 minutter siden):

Er nok variasjon ja,

bruker https://www.blivakker.no/product/3049377?gclid=EAIaIQobChMIxYu1w9Tf8AIV_gWiAx21VwktEAQYBiABEgKiQPD_BwE

og 

https://lyko.com/no/kevin-murphy/kevin-murphy-young-again-wash?gclid=EAIaIQobChMI2KWp8NTf8AIV8AWiAx119gNOEAQYASABEgKaMfD_BwE

jeg har tykt , tørt asiatisk (50%) hår da.

men ble egentlig anbefalt en annen av frisøren som gjør håret litt tyngre (har Bob hårsveis) slik at frisyren holder seg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg er godt fornøyd. Hodebunnen klør/svir ikke og håret blir ikke tørt. Hvis en kjøper de store pumpeflaskene fra Lyko blir jo litersprisen litt mer spiselig

Anonymkode: 2fc0e...6a2

De har ikke så store flasker 😕 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...