AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #1 Skrevet 23. mai 2021 Heihei! Akkurat funnet ut at jeg er gravid! 😇 Men jeg er en utålmodig sjel, så å vente til tirsdag med å handle inn body feks er vanskelig. Er det noen tips å få her iforhold til å overraske han med dette? Noe enkelt er fint😁 Anonymkode: 147fd...bd9
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #2 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Heihei! Akkurat funnet ut at jeg er gravid! 😇 Men jeg er en utålmodig sjel, så å vente til tirsdag med å handle inn body feks er vanskelig. Er det noen tips å få her iforhold til å overraske han med dette? Noe enkelt er fint😁 Anonymkode: 147fd...bd9 Søndagsbutikk er forresten åpen😊 Anonymkode: 147fd...bd9
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3 Skrevet 23. mai 2021 Gratulerer, ts! 😊 Du kan si: "Husker du vi hadde sex forleden? Whooopsiiie..." 😁 Anonymkode: 5dd50...723
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #4 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gratulerer, ts! 😊 Du kan si: "Husker du vi hadde sex forleden? Whooopsiiie..." 😁 Anonymkode: 5dd50...723 Hehe, den var fin!!😇 den er til vurdering, tusen takk! Anonymkode: 147fd...bd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå