xeyes Skrevet 2. oktober 2002 #21 Del Skrevet 2. oktober 2002 9 innlegg igjen tuji!! Detta klarer du! -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 2. oktober 2002 #22 Del Skrevet 2. oktober 2002 Dette går jo strålende! Har ikke gjort en damn shit på jobben i dag, sitter bare her og skriver piss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter #23 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hvor mange innlegg må vi skrive for å bli superaktive? Vil forresten veldig gjerne være med på selskap. Baker noen kaker jeg... Lykke til i arbeide med å bli erfaren bruker! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter #24 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg har heller ikke gjort noe fornuftig i dag, Tuji. Tror jeg har sittet her i to timer nå... Men jeg er ikke på jobb da. (Men skal jo egentlig lese...mindre enn to mnd til eksamen.) Må trøste meg med en pærebrus tror jeg. Noen som har en å spandere på stakkars lille meg? Er forresten litt syk i dag. Forkjølet og tung i hodet. Trenger egentlig litt trøst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 2. oktober 2002 #25 Del Skrevet 2. oktober 2002 DAKAR SMIL!! *Trøste* Erfarene brukere kan'ke være syyyke vettu.. Ska'kke si noe.. er syk selv jeg :oops: Er ikke superaktiv på 600 innlegg a? Isåfall leeeeenge igjen.. Og tuji!! Nå er det ikke lenge igjen! -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 2. oktober 2002 #26 Del Skrevet 2. oktober 2002 Mmmmmm leste jeg noe om noe kake greier? *slikke-seg-rundt-munnen* -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 2. oktober 2002 #27 Del Skrevet 2. oktober 2002 Her Smil: to pærebrus fra meg! :D Jeg sitter også å sløver meg foran maskina da jeg har bedre ting fore.... er litt syk jeg også *kremt* iallefall forrige uke.... Men s n a r t skal jeg fortsette å lese igjen. Men bli-frisk-klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 2. oktober 2002 #28 Del Skrevet 2. oktober 2002 Orker ikke mer, snufs.. Klarer ikke å komme på mer å skrive! Det tar på å skrive over tredve innlegg på en dag. Kan ikke gå fra jobben før jeg har nått målet. Men jeg ser pærebrusen i enden av tunellen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 2. oktober 2002 #29 Del Skrevet 2. oktober 2002 Kom igjen Tuji! Littt til! Bare Fire! 4! Kom igjen! *heiaheia* Forresten gratulere med erfaren Xeyes også! Litt mer pærebrus igjen.. *burp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 2. oktober 2002 #30 Del Skrevet 2. oktober 2002 Du er jammen meg NYLIG erfaren bruker selv du Melian! Gratulerer så masse Og til deg tuji.. *tsk tsk* 4 innlegg klarer duuuhh.. "heia heia" -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 2. oktober 2002 #31 Del Skrevet 2. oktober 2002 FANFARE! Endelig klarte jeg det, selv om jeg var langt nede en stund! Jeg vil takke alle dere som har gjort dette mulig for meg å gjennomføre. Kan jeg få litt brus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 2. oktober 2002 #32 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hurra! Pærebrus Hvordan føles det å være erfaren nå da tuji? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 2. oktober 2002 #33 Del Skrevet 2. oktober 2002 Må jo si at jeg føler meg mer moden enn før. Er i tillegg ganske sulten og støl i øynene etter så mange timers intenst arbeid for å bli med i gjengen. Nå bærer det hjem for å spise festmiddag, har invitert en 50-60 stk. for anledningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 2. oktober 2002 #34 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeje, jeg har et stykke igjen jeg... Men, schkåål! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter #35 Del Skrevet 2. oktober 2002 Gratulerer Tuji!!! Og velkommen etter... Jeg har bakt en aldeles nydelig fruktkake men pærebrus i! Den slår alt dine smaksløker noensinne har opplevd, det lover jeg! Vær så god: En kake bare til deg! Du er den første som får smake den (jeg tok en liten prøvesmak da - måtte jo finne ut om den var god nok til å serveres) Del med hvem du vil! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 2. oktober 2002 #36 Del Skrevet 2. oktober 2002 Gratulerer gratulerer Tuji! Endelig så klarte du det.. ikke sant du føler deg bedre nå? Syns du kaken var god? Ehm smiil....? Jeg måtte bare smake litt jeg :oops: Den var vaffal god! -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 2. oktober 2002 #37 Del Skrevet 2. oktober 2002 Skål til alle (nye) erfarne brukere!! Ca. 250 innlegg igjen før jeg får tittelen som superaktiv bruker!! Høres stort ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 3. oktober 2002 #38 Del Skrevet 3. oktober 2002 Gratulerer så mye tuji - skal si gleden var stor her i gården også, da jeg omsider rykket opp til Erfaren Bruker. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 3. oktober 2002 #39 Del Skrevet 3. oktober 2002 Takk skal du ha! Har forspist meg på kake *rap*. Men den var veldig god, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2002 #40 Del Skrevet 3. oktober 2002 Hehehe.....Ingen tvil om at det ikke bare er jeg som tenker på å komme meg opp rangstigen her. Slv om jeg tenkte mest på det da jeg begynte å skrive. Grattis, Tuji!! Stå på! Vis at det er sjans for oss andre også å komme etter :D Du blir herved den O'store motivasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå