smil Skrevet 1. oktober 2002 #1 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hei! Gikk fra meget godt kjent til erfaren bruker i dag. Noen som vil gratulere og skåle i pærebrus med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. oktober 2002 #2 Del Skrevet 1. oktober 2002 :D Gratulerer, Smil! *løfter glasset med pærebrus til en velfortjent skål* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 1. oktober 2002 #3 Del Skrevet 1. oktober 2002 Gratulerer så mye smiiiiiiil. DET var et stort øyeblikk det tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 1. oktober 2002 Ja, et stort øyeblikk. Men ser det finnes superaktive brukere her inne også, så jeg har noe å strekke meg etter *Skåler i pærebrus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 1. oktober 2002 #5 Del Skrevet 1. oktober 2002 Vi skåler selvagt med deg, lille venn. Gratulerer med din opphøydhet. For din opphøydhet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 2. oktober 2002 #6 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg er bare misunnelig. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. oktober 2002 #7 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hehe..vi kommer etter Får vel benytte anledningen til å gratulere xeyes også som var ganske så fornøyd her om dagen :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 2. oktober 2002 #8 Del Skrevet 2. oktober 2002 Er det 300 som er det magiske tallet? I så fall kommer jeg snart etter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 2. oktober 2002 #9 Del Skrevet 2. oktober 2002 Bare nesten 300 innlegg igjen så kommer jeg etter... Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. oktober 2002 #10 Del Skrevet 2. oktober 2002 Det er 300 innlegg ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillje Skrevet 2. oktober 2002 #11 Del Skrevet 2. oktober 2002 Skål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 2. oktober 2002 #12 Del Skrevet 2. oktober 2002 Må skrive 23 innlegg i løpet av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter #13 Del Skrevet 2. oktober 2002 Lykke til Tuji!! :D :D :D Fra den erfarne bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 2. oktober 2002 #14 Del Skrevet 2. oktober 2002 Pokker, mangler 26! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 2. oktober 2002 #15 Del Skrevet 2. oktober 2002 Tralalalalala..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 2. oktober 2002 #16 Del Skrevet 2. oktober 2002 Er dette juks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 2. oktober 2002 #17 Del Skrevet 2. oktober 2002 Vel, dette her var hyggelig! Gratulerer! Nå kan jeg endelig legge vekk annanasbrusen Skål! Men Tuji da, må ikke være så utålmodig! Det kommer snart nok ser du vennen min... Da skal vi skåle i pærebrus igen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 2. oktober 2002 #18 Del Skrevet 2. oktober 2002 Åh, du har bare to igjen, du! Jeg elsker pærebrus, lover dere at jeg får smake når jeg har nådd 300? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 2. oktober 2002 #19 Del Skrevet 2. oktober 2002 Ja, det har jeg faktisk! Åja, Tuji, det er ingen sak med pærebrus... jeg har et eget hemmelig lager nå.... så jeg skal ha plenty til en stor heiandundrende fest! (vel, om ikke de store fetende ulldottene kommer og tramper alt i stykker) Du kan bare begynne å lage klar festplakater og innbydelser! Vel, du bør kanskje først spørre hovedansvarenglene. Jeg er bare en skarve bøssebærerassistent. Sjefen min har vært mye fraværende i det siste, bare såvidt innom for å bedekke sin bedekte. Men du har jo både konditoriengelen og pærebrussjefen her, så det er jo bare å spørre i vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 2. oktober 2002 #20 Del Skrevet 2. oktober 2002 Åh takker for gratulasjon asså! *STOLT* Nååå tuji, bare 10 igjen så vidt jeg kan se hehe! Gratulerer til alle de "nye" erfarne brukere hehe! Bare 300 igjen til superaktiv eller no -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå