AjlaC Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 Jeg planlegger å starte et lite bakeselskap hjemmefra. Jeg vil gjerne selge hjemmelagde brownies og kjeks. Nå lurer jeg på hvor mye du ville være villig til å betale for et dusin brownies eller en boks med kjeks? Vær oppmerksom på at dette ikke er dine gjennomsnittlige kjeks og brownies. De ville ha noen ganske kule smaker. Tusen takk for svare
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 Du trenger ikke poste samme innlegget i flere forum. Ett holder. Anonymkode: 811d9...001 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3 Skrevet 23. mai 2021 Dette går vel også under markedsundersøkelse, som jeg tror ikke er lov her. Anonymkode: f7b81...717
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #4 Skrevet 23. mai 2021 AjlaC skrev (10 timer siden): Jeg planlegger å starte et lite bakeselskap hjemmefra. Jeg vil gjerne selge hjemmelagde brownies og kjeks. Nå lurer jeg på hvor mye du ville være villig til å betale for et dusin brownies eller en boks med kjeks? Vær oppmerksom på at dette ikke er dine gjennomsnittlige kjeks og brownies. De ville ha noen ganske kule smaker. Tusen takk for svare Dette er vel kun aktuelt om du bor i en større by fordi de kan jo ikke akkurat sendes i posten. Jeg kunne tenkt meg flere bakevarer tilgjengelig i foodora, men tror ikke det er det du beskriver her Anonymkode: cb9e1...634
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå