AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 Skal prøve gjøre dette kort men nå trenger jeg gode råd. Jeg har en bestevenn. Han er samboer. Selv er jeg fri som fuglen. De siste månedene har forholdet vårt endret seg. Mye mer flørt enn før. Fra hans side. Etterhvert ble det så mye at jeg sa vi måtte snakke om det. Vi erkjente begge to en tiltrekning og han sa han skulle ønske vi kunne fått en sjanse men at kunne jo ikke det fordi han har dame. Så går det en noen uker uten at jeg hører fra han. Men treffer dama hans som sier at han har fortalt henne at han vurderer å flytte fra henne. Jeg er i lettere sjokk men tenker at da kontakter han vel meg. Men nei. Har truffet han kun tilfeldig på butikken og slikt. Da prater han overfladisk og høflig men er fraværende. Det intense blikket er borte, spørsmålene om hva jeg skal eller holder på med om dagen, er borte. Han står og vrir seg når vi prater sammen nå og ser ikke ut som han har det bra. Men jeg blir skøvet til siden. Hva kommer det av? Hvorfor vil han ikke snakke med meg eller være sammen med meg? Han går kanskje fra sin kjæreste men er blitt så rar og avvisende mot meg. Hvorfor? Vi hadde jo en fin prat om tiltrekningen og at han skulle ønske.... Så dette forstår jeg ikke faktisk. Jeg har ikke gjort noe galt. Anonymkode: 08b3d...14b
Kvalitet Skrevet 23. mai 2021 #2 Skrevet 23. mai 2021 Hvem tok initiativet til praten om tiltrekning? 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3 Skrevet 23. mai 2021 Kvalitet skrev (3 timer siden): Hvem tok initiativet til praten om tiltrekning? Han. Hvorfor er det viktig? Anonymkode: 08b3d...14b
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #4 Skrevet 23. mai 2021 Du saboterer din bestevenns samboerskap, og midt i hans samlivsbrudd er du sur fordi DU ikke får nok oppmerksomhet. Ikke imponerende! Anonymkode: c7b26...cfb 5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #5 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du saboterer din bestevenns samboerskap, og midt i hans samlivsbrudd er du sur fordi DU ikke får nok oppmerksomhet. Ikke imponerende! Anonymkode: c7b26...cfb Jeg har ikke sabotert noe som helst. Hvis du leser hva jeg skrev om igjen så står det at flørtingen var fra hans side, ikke min. Jeg har ikke tatt initiativ til noe som helst. Hele tiden han. Jeg vil si han saboterer det selv. Poenget mitt er jo at når han først han fortalt meg om følelser så trekker han seg unna. Og det forstår jeg nok ikke. Anonymkode: 08b3d...14b 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #6 Skrevet 23. mai 2021 Du får gi han tid! Anonymkode: 6690c...942 1
Jdz Skrevet 23. mai 2021 #7 Skrevet 23. mai 2021 Samlivsbrudd er krevende greier. Hva stresser du sånn for?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #8 Skrevet 23. mai 2021 Høres ut som en fornuftig fyr. Han vil vel komme se ut av forholdet han er i før han involverer seg mer med deg. For å ikke bli stemplet som utro, eller for at du ikke skal få skylden for at det ble slutt med han og dama. Realt gjort overfor dama. Ikke spør. Gi han tid. Anonymkode: ad601...4a0 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #9 Skrevet 23. mai 2021 Så du er skuffet over at han ikke går etter deg? Du er intressert i han? Anonymkode: 3dc40...189
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #10 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du saboterer din bestevenns samboerskap, og midt i hans samlivsbrudd er du sur fordi DU ikke får nok oppmerksomhet. Ikke imponerende! Anonymkode: c7b26...cfb Snakk om å ikke lese og forstå hi. Jeez! Anonymkode: 46ef0...bd9 1
jabx Skrevet 23. mai 2021 #11 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Skal prøve gjøre dette kort men nå trenger jeg gode råd. Jeg har en bestevenn. Han er samboer. Selv er jeg fri som fuglen. De siste månedene har forholdet vårt endret seg. Mye mer flørt enn før. Fra hans side. Etterhvert ble det så mye at jeg sa vi måtte snakke om det. Vi erkjente begge to en tiltrekning og han sa han skulle ønske vi kunne fått en sjanse men at kunne jo ikke det fordi han har dame. Så går det en noen uker uten at jeg hører fra han. Men treffer dama hans som sier at han har fortalt henne at han vurderer å flytte fra henne. Jeg er i lettere sjokk men tenker at da kontakter han vel meg. Men nei. Har truffet han kun tilfeldig på butikken og slikt. Da prater han overfladisk og høflig men er fraværende. Det intense blikket er borte, spørsmålene om hva jeg skal eller holder på med om dagen, er borte. Han står og vrir seg når vi prater sammen nå og ser ikke ut som han har det bra. Men jeg blir skøvet til siden. Hva kommer det av? Hvorfor vil han ikke snakke med meg eller være sammen med meg? Han går kanskje fra sin kjæreste men er blitt så rar og avvisende mot meg. Hvorfor? Vi hadde jo en fin prat om tiltrekningen og at han skulle ønske.... Så dette forstår jeg ikke faktisk. Jeg har ikke gjort noe galt. Anonymkode: 08b3d...14b Kanskje han har mest lyst til å bli hos samboeren?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #12 Skrevet 23. mai 2021 jabx skrev (2 timer siden): Kanskje han har mest lyst til å bli hos samboeren? Selvsagt. Det kan jo tenkes. Ts Anonymkode: 08b3d...14b
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #13 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Høres ut som en fornuftig fyr. Han vil vel komme se ut av forholdet han er i før han involverer seg mer med deg. For å ikke bli stemplet som utro, eller for at du ikke skal få skylden for at det ble slutt med han og dama. Realt gjort overfor dama. Ikke spør. Gi han tid. Anonymkode: ad601...4a0 Veldig enig i denne faktisk. Det var godt sagt og jeg forstår det veldig godt. Ts Anonymkode: 08b3d...14b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå