AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 Pappaen har blitt forkjøla, tenk om jeg og babyen også får det? Babyen er straks 3mnd. Hvordan tar man vare på en syk baby? Hva må man tenke på? Hjelp! Anonymkode: 704f8...d77
Moonies Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Pappaen har blitt forkjøla, tenk om jeg og babyen også får det? Babyen er straks 3mnd. Hvordan tar man vare på en syk baby? Hva må man tenke på? Hjelp! Anonymkode: 704f8...d77 Saltvann til å dryppe nesa, Paracet og avbryte andre planer - så kommer man seg gjennom 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #3 Skrevet 22. mai 2021 Heve hodeenden på senga til baby og amme masse! Vår var mye forkjøla, og det ble enda verre etter hun begynte i bhg, men man kommer seg gjennom det Det er jo en del av å vokse opp å skulle gjennom noen forkjølelser før eller siden.. Enn så lenge så får dere jo bare være flinke på smittevernstiltak, det er vi jo så flinke på nå om dagen 💪 Anonymkode: 3d652...1d2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #4 Skrevet 22. mai 2021 Moonies skrev (14 minutter siden): Saltvann til å dryppe nesa, Paracet og avbryte andre planer - så kommer man seg gjennom Det er ikke farlig? Anonymkode: 704f8...d77
Moonies Skrevet 22. mai 2021 #5 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det er ikke farlig? Anonymkode: 704f8...d77 En forkjølelse er ikke farlig nei, ei heller å dryppe med saltvann eller gi Paracet etter anbefalingene. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #6 Skrevet 22. mai 2021 Min lille på 6 uker ble skikkelig tett i nesa (to eldre i barnehagen som liker kos) og jeg bare spruta litt god gammeldags morsmelk i nesa på’n 😅🥳 Ellers saltvann, Paracet i baken, masse kos, det vanlige Anonymkode: e63fd...d4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå