AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 Som overskriften sier 😅 Hvor finner man bønder i alderen 25 til 35 år annet enn å melde seg på jakten på kjærligheten? 🙈 Jeg drømmer om å være "bondekjerring" på en gård, enten småbruk eller stor gård, finne en snill og handy mann. Hjelpe hverandre i fjøset med dyr og alt som hører til. Noen med tips? 🙈 Anonymkode: 971f4...0da
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 Bondebladet hadde personlig-spalte, i hvertfall før i tiden. Ellers får du sveipe Tinder i områder der det er tett med bønder, og se etter tegn på bilder, og i bio. Anonymkode: aa1bd...90f
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #3 Skrevet 22. mai 2021 Eller på ene bildet ditt på Tinder, skriver du "jeg vil ha en bonde!" Da vil de begynne å tipse kameratene sine. 😊 Anonymkode: aa1bd...90f 5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #4 Skrevet 22. mai 2021 Først av alt: Flytt på landet! Og jobb med noe sosialt der du treffer mange (lokal) folk. Feks butikk. Dette gjorde ei venninne. Hun hadde ikke en gang som mål å finne en bonde, men hun hatet bylivet og drømte om å bo på landet. Det gikk knapt et år for hun ble gift med en bonde og i dag har de hele fem barn sammen😄 Anonymkode: 0e8da...d3e 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #5 Skrevet 23. mai 2021 Kom til toten du, her er mye single bønder Anonymkode: b0e78...ed7 1
Gjest ti10 Skrevet 23. mai 2021 #6 Skrevet 23. mai 2021 Du får se om du finner noen her: Bonderomantikk.no - Dating på landet.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #7 Skrevet 23. mai 2021 Bor på landet og har sett mange menn på Tinder som reklamerer i profilen sin at de har odel, så ta deg en campingtur i sommer i et landbruksdistrikt du kunne tenke deg å bo i og sveip i vei. Anonymkode: 653c8...de8
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #8 Skrevet 23. mai 2021 Mtp at gårder legges ned fordi kvinnfolka stikker til byene å mannfolka blir igjen for å jobbe med praktiske yrker så burde det ikke være så vanskelig.. masse enslige karer på landet Anonymkode: 0b4a7...606 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #9 Skrevet 23. mai 2021 Takk for tips 😁 Jeg bor allerede i utkanten av en mellomstor by. Men synes det er flere bygutter enn gårdsgutter på tinder 😅 Ts Anonymkode: 971f4...0da
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #10 Skrevet 23. mai 2021 Sondre Stubrud fra Gudbrandsdalen som var med i jakten på kjærligheten jakter ennå, også på tinder . "Sondre Stubrud klapper vennlig på en av kuene sine. Han har 135 søyer, minst dobbelt så mange lam og 40 melkekyr å holde styr på. Gården i Øyer har vært i familiens eie i seks generasjoner, i nesten 200 år." Artikkel i Østlendingen i dag. Anonymkode: f9e30...290
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #11 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Takk for tips 😁 Jeg bor allerede i utkanten av en mellomstor by. Men synes det er flere bygutter enn gårdsgutter på tinder 😅 Ts Anonymkode: 971f4...0da Det er jo ikke rart. Antall gårdsbruk er virkelig ikke stort, og så skal du ha all mulig flaks, at det er aktuelle i din aldersgruppe i nærheten. Du er nok inne på noe, når det gjelder å lete aktivt selv. Du får begynne å henge på Felleskjøpet, eller melde deg inn i bygdekvinnelaget, og selg deg inn via mødrene 😉 Anonymkode: aa1bd...90f
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #12 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det er jo ikke rart. Antall gårdsbruk er virkelig ikke stort, og så skal du ha all mulig flaks, at det er aktuelle i din aldersgruppe i nærheten. Du er nok inne på noe, når det gjelder å lete aktivt selv. Du får begynne å henge på Felleskjøpet, eller melde deg inn i bygdekvinnelaget, og selg deg inn via mødrene 😉 Anonymkode: aa1bd...90f Hehe, jeg vet jo hva jeg ønsker meg da. Jeg vet at erfaringsmessig går det ikke an å leve et gårdsliv sammen med noen som ikke deler den interessen. Men jeg er jo åpen for noen som deler samme drømmen som meg også, trenger ikke være en allerede "etablert bonde" 😅 Anonymkode: 971f4...0da
sicario Skrevet 23. mai 2021 #13 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 22.5.2021 den 22.54): Som overskriften sier 😅 Hvor finner man bønder i alderen 25 til 35 år annet enn å melde seg på jakten på kjærligheten? 🙈 Jeg drømmer om å være "bondekjerring" på en gård, enten småbruk eller stor gård, finne en snill og handy mann. Hjelpe hverandre i fjøset med dyr og alt som hører til. Noen med tips? 🙈 Anonymkode: 971f4...0da Har du mye erfaring med Gårdsdrift?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #14 Skrevet 23. mai 2021 sicario skrev (16 minutter siden): Har du mye erfaring med Gårdsdrift? Ja, vokst opp på gård og har foreldre som er bønder. Men jeg bor ikke på plassen jeg har vokst opp lengre og er ikke interessert i å bosette meg der de bor. Så leter etter bondelivet på et sted som er "fremmed" for meg sånn sett. Anonymkode: 971f4...0da 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #15 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Sondre Stubrud fra Gudbrandsdalen som var med i jakten på kjærligheten jakter ennå, også på tinder . "Sondre Stubrud klapper vennlig på en av kuene sine. Han har 135 søyer, minst dobbelt så mange lam og 40 melkekyr å holde styr på. Gården i Øyer har vært i familiens eie i seks generasjoner, i nesten 200 år." Artikkel i Østlendingen i dag. Anonymkode: f9e30...290 Det er visst mange enslige menn opp igjennom Gudbrandsdalen, så om ts vil ha en bonde kan hun jo bare sette Tinderen sin her og sveipe i vei👌🏼 Anonymkode: bbcaa...6dc
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #16 Skrevet 15. oktober 2022 ti10 skrev (På 23.5.2021 den 10.15): Du får se om du finner noen her: Bonderomantikk.no - Dating på landet. Hei! Virker som den dating siden er kun for bønder som søker etter bønder!? 😅 Anonymkode: 2b8cd...a0f
Gjest ti10 Skrevet 15. oktober 2022 #17 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei! Virker som den dating siden er kun for bønder som søker etter bønder!? 😅 Anonymkode: 2b8cd...a0f Nei, hvorfor tror du det? Godt mulig bønder har truffet andre bønder der, men jeg tviler på at det er det vanligste. Det hadde jo vært litt upraktisk for bønder som er bundet til sin gård å søke kjærligheten blant andre bønder som er bundet til sine gårder andre steder? En lærer, IT-konsulent eller en snekker kan jo lett flytte på seg og søke jobb et annet sted, men en bonde kan ikke akkurat flytte gård og dyr fra Telemark til Trøndelag Jeg sjekket og kopierte: LETER DU ETTER DEN STORE KJÆRLIGHETEN PÅ LANDET? Ønsker du å finne en kjæreste som bor på landet, eller finne en som ønsker å bo på landet? Da er Bonderomantikk nettsiden for deg. Hos oss finner du mange hyggelige og jordnære mennesker som søker en å dele livet med.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #18 Skrevet 15. oktober 2022 Den bonderomantikk siden har veldig få aktive brukere desverre Anonymkode: 388e4...ce1
Andy1999 Skrevet 17. oktober 2022 #19 Skrevet 17. oktober 2022 Meld deg inn i NBU (Norges BygdeUngdomslag) de fleste bygder og tettsteder har lokallag og masse stevner leirer og møter man kan møte unge bønder på.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #20 Skrevet 18. oktober 2022 Jeg tror den "bonde-romantikken" er kraftig overvurdert altså. Veldig hardt arbeid å være bonde.... Anonymkode: 193d6...1e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå