Gjest Bryllupsgjest Skrevet 5. september 2005 #1 Skrevet 5. september 2005 Mannen min bruker fortiden krykke. Vi skal nå snart i bryllup og den grå krykka passer ikke så godt til dressen. Er det noen som har tips på hvor en kan få tak i en stokk som ser litt stillig ut?
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #2 Skrevet 6. september 2005 Jeg ville heller brukt vanlig krykke enn en eller annen stokk. Med stokk virker man eldre....
Gjest Olava Skrevet 6. september 2005 #3 Skrevet 6. september 2005 Synes stokk er elegant! Passer sikkert bedre til finstasen, det. Krykke gir mer "sykdomspreg".
Trampe Skrevet 6. september 2005 #4 Skrevet 6. september 2005 Skal han ha flosshatt? Min fetter giftet seg i sommer, i flosshatt og med stokk. Det var kjempestilig. Du får ta deg en tur på nettet i de forskjellige nettbutikkene som selger dresser og utstyr, og se hva du kan finne...
Gjest gjest Skrevet 6. september 2005 #5 Skrevet 6. september 2005 Jeg har kommet over en side med mange stokker, også noen som passer bra til fest. Adressen er www.enklereliv.no søk på stokk og du finner mange varianter.
Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2005 #6 Skrevet 6. september 2005 Stokk er kult! På Standard i Oslo får man kjøpt billig stokk
Gjest Brudeberta 2006/07? Skrevet 7. september 2005 #7 Skrevet 7. september 2005 Jeg ville heller brukt vanlig krykke enn en eller annen stokk. Med stokk virker man eldre.... ← Hva er det hun prøver å si i innlegget??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå