Gå til innhold

Datteren min på 15 måneder sover så dårlig etter midnatt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fra hun legger seg til ca midnatt så sover hun godt. Men etter midnatt og frem til morgen så hyler hun, snur seg, slår med armene osv. 

Noen flere som har opplevd dette og vet hvorfor? 

Anonymkode: 22757...7c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Husker datteren min hadde en periode hvor hun våknet i ett tiden, men sovnet fort igjen da hun ville ha litt kos bare. 

Jeg ville gjort som ved nattskrekk (som kommer omtrent et par timer etter innsovning), og vekket barnet litt før du vet dramaet inntreffer. Enten med litt kos eller amming om du fortsatt ammer henne.. 

Anonymkode: ccd04...b3b

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips. Det går gjerne en halvtime i mellom hver gang... 🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for tips. Det går gjerne en halvtime i mellom hver gang... 🙈

Oj uffda😂 da er det nok bare en fase. Med mindre det er noe fysisk som plager henne? Må hun på do kanskje, sulten, varm, kald, sover for mye på dagen..? 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har sjekket for allergi, både prøver og eliminere melk. Vært inn og ut på barneavdeling og de har konkludert med at hun er frisk. 

Har sjekket ut og prøvd ulike ting. Hun sover for lite egentlig på dagen også. Hele livet har vært trøblete med søvn 🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi har sjekket for allergi, både prøver og eliminere melk. Vært inn og ut på barneavdeling og de har konkludert med at hun er frisk. 

Har sjekket ut og prøvd ulike ting. Hun sover for lite egentlig på dagen også. Hele livet har vært trøblete med søvn 🙈

Det høres utfordrende ut, jeg håper dere finner ut av det ❤️ vår fireåring begynte faktisk å sove en hel natt i januar uten oppvåkninger.. Hun er også helt frisk. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk ❤️ hadde dere også masse oppvåkninger i løpet av natten? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...