Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Trenger noen trøste ord 🥺 

Har født barn nr 2, og trodde jeg skulle ha kontroll over følelsene mine denne gangen. Lurte meg selv siste to dager, at alt er bra. Men i kveld tok alt over meg, og jeg gråter og gråter. Vet jo at dette er noe som går over, men akkurat nå føles det ikke sånn.

Alt er bare mørk og trist. Jar dårlig samvittighet Iver eldste også, at jeg ikke har nok tid til han. Og den søvnmangelen gjør det enda verre. Og mannen som vil bare bli ferdig med hage oppussing, og 0 hjelp fra han.

Føler jeg knekker snart 

Anonymkode: 1e2d7...367

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selv om man vet det bare er hormoner, så er det ganske jævlig å ha det slikt. Men vet du det blir bedre! Snakk med noen og få avlastning, trøst eller noe annet du trenger.

Anonymkode: fd4fa...380

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei. Trenger noen trøste ord 🥺 

Har født barn nr 2, og trodde jeg skulle ha kontroll over følelsene mine denne gangen. Lurte meg selv siste to dager, at alt er bra. Men i kveld tok alt over meg, og jeg gråter og gråter. Vet jo at dette er noe som går over, men akkurat nå føles det ikke sånn.

Alt er bare mørk og trist. Jar dårlig samvittighet Iver eldste også, at jeg ikke har nok tid til han. Og den søvnmangelen gjør det enda verre. Og mannen som vil bare bli ferdig med hage oppussing, og 0 hjelp fra han.

Føler jeg knekker snart 

Anonymkode: 1e2d7...367

Der har du problemet, tror han kanskje at det bare er du som har fått barn også?

Anonymkode: c3af4...cfb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Barseltårene er grusomme, men trøsten må være at om en liten stund er de over. I ettertid har vi ledd mye av hvor lite som skulle til for at tårene kom i dagene etter fødselen, men det blir bra!! ❤️

Anonymkode: 1a091...3de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...