Gå til innhold

Barber dere!

Anbefalte innlegg

Gjest Hestehoppe
Skrevet

Ja igår var jeg i svømmehallen, siden jeg liker å ta vare kroppen min. Mange overvektige kvinns der, heldigvis har de fleste av disse vett nok til å ikle seg badedrakt framfor bikini.

Men det var ikke det som var poenget. Jeg så nemlig noe fryktelig kvalmt noe! En lettere overvektig kvinne i 30-årene, gikk i badedrakt langs bassengkanten, hun hadde barbert leggene sine men jaggu hadde hun ikke glemt å barbere lårene sine!!! Lange svarte stive hår, de fleste på baksiden av lårene hennes. Dette var kvalmt! Jeg trodde alle kvinns som fjerner overflødig kroppshår hadde vett nok til å fjerne lårhårene samtidig?? Dere kan ikke bare rake hurtig over leggene og tro at folk ikke ser hårene på knærne og leggene deres!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh... og du tror bare dette gjelder OVERVEKTIGE kvinner? Hm.

Skrevet

Hvis det plager det så langt inn i ryggmargen, så kunne du jo bare tilbydd deg å gjøre det for dem? Ja, siden det i all hovedsak er ditt problem...

Skrevet

uff da. tydelig at dette gikk veldig inn på deg. kunne jeg driste meg til å foreslå noe slags stressmestrings-teknikker slik at du neste gang du ser overvektige kvinner med kroppshår kan klare å flytte fokuset over på viktigere ting? barna i afrika f.eks?

Skrevet

Jeg synes selv det er lite attraktivt med sånne skjemmende hår her og der på kvinner. Men det er hennes valg. så da får hun bare gå sånn. So what? du tenner ikke på henne, that's it.

men hva med mannfolk som ser ut som en ape på ryggen?

Skrevet

himmel og hav....

:roll:

Og ja... det er innleggskriver jeg er oppgitt over... ikke lårhårene

Skrevet
Jeg synes selv det er lite attraktivt med sånne skjemmende hår her og der på kvinner. Men det er hennes valg. så da får hun bare gå sånn. So what? du tenner ikke på henne, that's it.

men hva med mannfolk som ser ut som en ape på ryggen?

Eller er du hunkjønn kanskje? :ler: jau

Skrevet

Jeg og synes det ser lite attraktivt ut med hår over alt, men det er da for all del opp til hver enkelt.

Skrevet

Nja... Jeg synes det da er viktigere å prøve å fremstille seg selv som et oppegående menneske som ikke slenger dritt i øst og vest...

Makan...

Skrevet
:hoho: Trådstarter du har sannelig et godt liv som ikke har større bekymringer enn det der.
Skrevet

Er det virkelig vanlig å ta bort lårhårene? Jeg tar legger, litt over knærne, under armene og nedentil. Ok, om man virkelig hadde tykke, svarte hår så kunne jeg ha skjønt det men, tynne, lyse hår?

Skrevet

...Og jeg blir skikkelig oppgitt over alle som til alle tider bare MA kritisere andre! Har du i det hele tatt glede av a vaere i bassenget?? Du klarer tydeligvis ikke klarer a konsentrere deg om annet enn om de overvektige damene har badedrakt eller bikini eller om de har barbert seg eller ikke?

Stakkars,stakkars deg!

Skrevet

Var dette innlegget skrevet for at du skal få frem hvor flott kroppen din er i forhold til alle de som ifg deg er lettere overvektige og overvektige? Var det din måte å rakke ned på disse på?

Selv er jeg ikke overvektig, men nå ble jeg temmelig provosert!

Jo jeg syns selv at det ikke er pent med masse hår på jenter/damer, men det er IKKE vanlig å barbere lårene! Nedde jenta som du snakker om, som hadde mange svarte lange hår på baksiden av lårene, kanskje hun var av utenlandsk opprimmelese og sliter med kraftig hårvekst, eller at hun kanskje har hormomforstyrrelse???

Nei, vet du hva? Skaff deg en hobby, og la andre være i fred!

Skrevet

jeg barberer ikke lårhårene, selv om jeg epilerer vekk både legghår, bikinilinje og under armene.

jeg barberer meg ikke for å se bra ut i svømmehallen, jeg barberer de delene av kroppen jeg er komfertabel med å barbere og (bortsett fra bikinilinje og der nede) de delene som til daglig vises utenfor plaggene.

jeg bruker ALDRI miniskjørt eller shortser som viser lårene mine, så jeg ser INGEN grunn til å barbere der.

nå er jeg ikke overvektig og har heller ikke mørke stive hår på lårene, verken forran eller bak jeg da, så da er det kanskje ok? :roll:

noengang tenkt på at de andre i svømmehallen ikke verken kler seg eller barberer seg for at du og andre kritikere skal like å se på dem? (noe du vel ikke hadde uansett siden de i utgangspunktet er overvektige og har andre regler å forholde seg til en ikke overvektige?

Skrevet (endret)

Deg om ditt... meg om mitt og henne om hennes... Hvem bryr seg, bortsett fra du?

-viXen-

Endret av vixen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...