Gå til innhold

Er det egentlig så negativt å være ei slut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er utrolig mange menn og kvinner som kaller meg ei slut. Enten fordi jeg har hatt sex med så mange eller på grunn av måten jeg kler meg. Men er det egentlig så negativt å være ei slut?

Anonymkode: fb8f2...307

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det er utrolig mange menn og kvinner som kaller meg ei slut.

Ta det til deg.. Ja, det er så negativt.

Anonymkode: 9c328...2ac

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Siden du spør har du vel en tanke om det selv..? 

Anonymkode: c26c9...0a7

AnonymBruker
Skrevet

Å kalle noen for ‘slut’, hore, felleshøl og lignende er bare stålfrekt og slemt. Man kan kle seg som man vil og man kan ha sex med hvem man vil (forutsetter selvsagt at det er samtykkende sex fra begge parter). 

Anonymkode: b91c6...46e

• Liker 22
Skrevet

Slut? Er du vel attraktiv da? Folk finner negativitet med det meste....liker du å være en "slut" er det helt greitt for meg, kos deg ;)

Skrevet

Det er iallfall en tagger i Oslo som elsker sluts :)

Men er helt enig i dette:

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Å kalle noen for ‘slut’, hore, felleshøl og lignende er bare stålfrekt og slemt. Man kan kle seg som man vil og man kan ha sex med hvem man vil (forutsetter selvsagt at det er samtykkende sex fra begge parter). 

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (2 minutter siden):

Slut? Er du vel attraktiv da? Folk finner negativitet med det meste....liker du å være en "slut" er det helt greitt for meg, kos deg ;)

Jeg er attraktiv. Jeg har en fin kropp og er pen. Det er egentlig helt greit for meg at folk kaller meg for det. Det er derfor jeg spør, er det egentlig så negativti?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Fufu said:

Det er iallfall en tagger i Oslo som elsker sluts :)

Men er helt enig i dette:

Maaange menn elsker sluts, horer og mer til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg er attraktiv. Jeg har en fin kropp og er pen. Det er egentlig helt greit for meg at folk kaller meg for det. Det er derfor jeg spør, er det egentlig så negativti?

Ja, det er absolutt negativt, det er negativt ladet og ment som et skjellsord.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Maaange menn elsker sluts, horer og mer til.

Refererer til noen som tagger "I love sluts" overalt her i Oslo. Får meg til å le :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Ja er jo ikke noe negativt med det, selv om ordet som oftest blir brukt som noe negativt....men jeg mener det er rart å tro det er greit å dømme andre på den måten. Ikke noe å bry seg om! 😊 

Anonymkode: f92a6...777

Endret av Elaine Marley
  • Liker 7
Skrevet

Din seksualitet er din business og ingen andres! Hva du gjør på soverommet har ingen andre noen med og personlig har jeg lite til overs for menn og kvinner som fordømmer andre kvinners seksualitet på bakgrunn av antall sexpartnere eller seksuelle preferanser.

Gjør det som føles rett for deg og drit i hva haterne måtte mene om saken ❤️

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 9bf3a...cf0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Niks, liker du det er det positivt..for meg også:) På høy tid at folk får være seg selv uten å bli fordømt av sneversynte mennesker...bare slut on du 🥂❤️

Skrevet

Bare eiesyke menn og misunnelige kvinner slutshamer kvinner/jenter. Jeg elsker "sluts"

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hva med risikoen for kjønnssykdommer? Utover det er det helt greit synes jeg. 

Anonymkode: f7c43...45e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men er det egentlig så negativt å være ei slut?

Joda, så neida... For noen vil det være possitivt, og for andre vil det være negativt... Er ikke veldig komplisert, egentlig :vetikke:

Går jo ut i fra at dette er standart KG-trollis-formatius, men regner jo samtidig med at folk klare å se at dette faktisk har en innvirkning på hvordan man blir oppfatter (dvs. oppførsel)🤪 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri definert meg som "slut". Men, hva med "aktivt seriemonogam"? Altså, byttet partner rimelig mye oftere enn de fleste - og angrer ikke et sekund😂.  (Ofte, som i one night stands. Men aldri mer enn en om gangen, altså "serie monogam"🤣)

Anonymkode: c0938...36d

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns ikke det er særlig positivt nei. Visste ikke at KG var blitt ny sjekkearena heller. Lenge siden sist noen har fiska så sinnsykt etter oppmerksomhet som nå. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det å være slut veldig negativ.

Det finnes billig oppmerksomhet og kvalitetsoppmerksomhet. Billig oppmerksomhet betyr ikke at man er pen, det betyr at man er oppnåelig. Hvilken som helst jente kan kle og oppføre seg slutty, og men kommer til å plystre etter henne. Men dette er ikke oppmerksomhet fra kvalitetsmenn.

Den oppmerksomheten du får når du kler og ter deg elegant, med verdi og klasse, er kvalitets oppmerksomhet fra kvalitetsmenn. Denne oppmersomheten har verdi, det betyr at du har mer å tilby enn et horete utseende, denne oppmerksomheten får du fordi du blir verdsatt. 

Jeg vil mye heller ha oppmerksomhet fra 1 mann, enn fra 100 tilfeldige menn på gata. De 100 mennene ser bare en jente som er lett på tråddn og som de tror de har sjans på for å "pule". Å skryte av at man blir sjekket opp hver gang man er ute, men samtidig kler seg som en hore, betyr absolutt ikke noe og er ikke noe å være stolt av.

Anonymkode: 43ef3...d2b

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...