AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 Hender det at dere pynter litt på gjenfortellingen til pårørende av hvor stille og rolig et menneske døde? For å skåne dem? Anonymkode: 7d353...791
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hender det at dere pynter litt på gjenfortellingen til pårørende av hvor stille og rolig et menneske døde? For å skåne dem? Anonymkode: 7d353...791 Nei. Men sier ikke at de sovnet "stilt og rolig" om de ikke gjorde det. Anonymkode: cba1f...a82
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #4 Skrevet 23. mai 2021 nja, forteller sannheten, men skjer det kjapt og pasienten ikke er lindret godt nok så neddramatiserer jeg det. Eks en pasienter som var HLR- og døde av lungeødem. Det gikk veldig fort, jeg rakk ikke gjøre noe annet enn å holde i hånden og berolige. Det var fryktelig ubehagelig. Fortalte pårørende at det gikk fort og at jeg var der. Anonymkode: e9757...782
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #5 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hender det at dere pynter litt på gjenfortellingen til pårørende av hvor stille og rolig et menneske døde? For å skåne dem? Anonymkode: 7d353...791 Nei, fordi det sjeldent er nødvendig pga medisiner og god bemanning. Anonymkode: 2a1cb...6c5 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #6 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): nja, forteller sannheten, men skjer det kjapt og pasienten ikke er lindret godt nok så neddramatiserer jeg det. Eks en pasienter som var HLR- og døde av lungeødem. Det gikk veldig fort, jeg rakk ikke gjøre noe annet enn å holde i hånden og berolige. Det var fryktelig ubehagelig. Fortalte pårørende at det gikk fort og at jeg var der. Anonymkode: e9757...782 Var lungeødemet hele årsaken til pasientens død? Hva om de pårørende spør mer inngående om selve dødsøyeblikket? Anonymkode: 7d353...791
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå