AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 Jeg vil stemme på et land i år men kan jeg stemme gratis på den appen ho forklarte om nå nettopp istedenfor å sende sms og ringe for kr 5? Vil såklart gjøre det gratis om mulig Anonymkode: b7710...edd
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 Ja tror det. Jeg lastet ned appen, men jeg finner ikke noe om stemming? Kommer kanskje ikke noe før alle er ferdig uansett?🤔 Anonymkode: ff332...fd9
powerpuffen Skrevet 22. mai 2021 #3 Skrevet 22. mai 2021 Nei, hvis du stemmer via appen sendes du til SMS og betaler likevel 5 kr. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #4 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja tror det. Jeg lastet ned appen, men jeg finner ikke noe om stemming? Kommer kanskje ikke noe før alle er ferdig uansett?🤔 Anonymkode: ff332...fd9 Jeg laster nok ned appen om det er gratis å stemme der, ellers sender jeg like så greit bare sms 🙂 stemming blir kun mulig etter at alle land er ferdige å synge sa ho fra Norge på tv 😊 Anonymkode: b7710...edd
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #5 Skrevet 22. mai 2021 Sprinkle skrev (1 minutt siden): Nei, hvis du stemmer via appen sendes du til SMS og betaler likevel 5 kr. Takk for svar, da gidder jeg ikke å laste ned appen, da sender jeg sms 😊 Anonymkode: b7710...edd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå